theda9el2k Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei! Student her som nettopp hr fått seg ny leilighet - uten internet, noe som er et must. Har ikke verdens beste råd, så utgangspunktet er pris. Telipol har sitt minste tilbud på 2048 inn og 300 ut. Dette abonemanget ligger på top på telepriser.no. Nettet blir hovedsaklig brukt til surfing og skolearbeid, men jeg blir nok også å laste ned og spille noe. Nedhastigheten bekymrer meg ikke nevneverdig, da jeg ikke har det travelt når jeg laster ned, men vil opphastigheten bli en flaskehals med tanke på spilling? Har dere ellers erfaringer med telipol? Hører dem bruker samme nett som nextgentel. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Neida, opplasthastigheten går fint med tanke på ping. Telipol leverer i samarbeid med NextGenTel ja, så all teknisk support går via NGT. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Anbefaler også at du velger trådløs router, siden du ikke betaler ekstra for denne. Denne er også meget enkel å sette i bridgemode om du ønsker å benytte egen router. Den kablede routeren som leveres med er det litt vanskeligere å sette i bridge, da denne ikke har egne maler for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå