Gjest Slettet+879234 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Har hatt en My Book 1TB Raid disk (2stk. 500gb) som ekstern backupdisk et par år nå. For en stund siden startet ikke disken lengre, jeg konkluderte med at det var selve kortet som står inni diskkabinettet som var defekt. Jeg har tatt ut diskene fra WD-kabinettet og satt de inn i PC kabinettet som interne disker, satt diskene opp som RAID i Bios og i RAID-Bios. Problemet er nå at jeg får "Access denied" når jeg skal gå inn på disken. I utforsker/explorer vises den som vanlig disk uten stasjonssnavn, men under disk mangement kommer den opp som "My Book (G:). Der står det også at det er ca. 10GB ledig noe som skal stemme ganske bra. Jeg har prøvd å boote i safety-mode, da kommer jeg inn på disken, men mappene er tomme. har kjørt checkdisk med begge options avmerket uten at det ble meldt om feil. Noen som har peiling på hvordan jeg kan få disken/e til å funke igjen? Endret 4. november 2009 av Slettet+879234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå