Bytex Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Eh..nå fant jeg nettopp ut at jeg har spilt trialen på amerikanske servere (lasta ned gjennom turbine client), og at de ikke har noe support for EU-spillere, som er tatt hånd om av Codemasters, som har helt separat konto og betalingssystem fra USA/New Zealand/Australia. Går ikke an å kjøpe DD fra USA med EU kredittkort, og jeg kan ikke bruke EU serial key på US klienten. Jeg skulle jo gjerne fortsatt på min lvl 16 warden. Men aner ikke om jeg må lage konto hos codemasters uansett, for jeg får bare US servere i lista i launcheren (lurte egentlig på hvorfor laurelin ikke var i lista mi hele tiden), og så kjøpe en digital download for å få key. Men da får jeg vel aldri fortsette med 16 warden min? For da lager jeg jo en helt ny konto på en helt annen plass? Arggg....sånn går det når man bare går inn på lotro.com og henter free trial derfra. Det er jo egentlig like teit som å spille WoW på US servere. Edit: Da fikk jeg svar fra codemasters (innen en time faktisk) Thank you for submitting your recent request to Codemasters Customer Services concerning Lord of the Rings Online. Please note that the US Turbine version of the game is not compatible with the UK/EU Codemasters version of the game. Therefore it is not possible to transfer in-game data (i.e character/ item transfer), account data from one version to the other. Nor is it possible to use a Turbine activation code on a Codemasters account and vice versa. You need to choose which version of the game you wish to play and stick with that version. If you are encountering difficulties with any Turbine related issue, please contact Turbine directly. If you need further assistance, please reply to this email and INCLUDE THIS LINE IN YOUR REPLY:- {|CALLID|}=02123700 Or include the entire text of this email. Kind regards Jorn Codemasters Customer Services Må jeg laste ned hele spillet på nytt også? Codemasters bruker jo ikke turbine sin launcher regner jeg med. Lite sidespørsmål: Hva er vitsen med RP-server? Eneste gangene jeg så noen snakket var i OOC-kanalen. Endret 4. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå