Gå til innhold

Angelina Jolie Vs. Megan Fox


Poor Leno

Hvem foretrekker _du_?  

183 stemmer

  1. 1. Megan Fox eller Angelina Jolie?

    • Megan Fox
      115
    • Angelina Jolie
      68


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er den generelle oppfatning. Dersom ein skal ta med oppførsel og prestasjoner bør dette spesifiseres av trådstarter.

 

For øvrig står det i teksten til undersøkelsen:

Hvem er penest?

I ordet "pen" har eg aldri hatt oppfatning av at ein vurderer noko anna enn utsjånad.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Du har nok er godt poeng... Vel, ettersom Megan har et så stort forsprang så ville hun nok ligget foran også ved denne formuleringen.

Megan har hatt en 63-65% hele tiden hittil. Dersom det blir en forandring i dette kan jeg vel konstatere at pollen er ugyldig, men så lenge den holder stand er alt vel.

 

Hmm, med den formuleringen virker det litt tap/tap på Angelina-siden...

Lenke til kommentar

Eg er 23 og har sett langt meir av Jolie enn Fox. Har vel kun sett Fox i Transformers. Ho framstår som lite smart og helst litt tåpeleg i media. No kan dei sjølvsagt vri og vende på mykje, men å bli framstilt så feil er sjeldan. Jolie har jo vore ein av dei største kvinnelege stjernene innanfor filmverda i over 10 år og framstår som ein karismatisk og smakfull person.

 

Når det derimot var snakk om utsjånad så synest eg Fox slår Jolie. Har aldri vore noko fan av leppene til Jolie, i tillegg er ein nok litt prega av at ho er 20 år eldre. Det står ikkje spesifisert om det er snakk om dagens versjon av begge, hadde det vore snakk om når begge var 20 år så kunne utfallet blitt eit anna.

 

Edit: Synest ikkje Teri Hatcher og Eva Green er spesielt vakre.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Det er den generelle oppfatning. Dersom ein skal ta med oppførsel og prestasjoner bør dette spesifiseres av trådstarter.

 

For øvrig står det i teksten til undersøkelsen:

Hvem er penest?

I ordet "pen" har eg aldri hatt oppfatning av at ein vurderer noko anna enn utsjånad.

 

Kan prøve å forklare meg litt bedre da.

 

Jeg synes at Angelina er penest (punktum^^).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...