Xander^ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Hei.. Satt sammen ei fluestang for første gang.. Ikke akkurat fabrikkstandard på finishen men øvelse gjør mester edit: klinga er en St. Croix #4 8` btw Endret 4. november 2009 av Xander^ Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Gratulerer. Sikkert morsomt. Ikke så mye mere å si for en som har lite peiling på fluefiskeutstyr. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ah, nydelig arbeid! Alltid drømt om å bygge en fluestang selv, men aldri tatt meg tid. Kjøpte du byggesett? Gief link plix:) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Det ble byggesett ja http://www.mudhole.com/Shop-Our-Catalog/Co...x-SCII-Fly-Kits Lenke til kommentar
ihmsa Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kanskje noe sent, men skit au.. Jarle & Bjørnars Fluefiske på Lillestrøm har et pent utvalg av byggesett;) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2010 Kanskje noe sent, men skit au.. Jarle & Bjørnars Fluefiske på Lillestrøm har et pent utvalg av byggesett;) Mener å ha fått det tipset før, men når de ikke har nettside/nettbutikk blir det vanskelig for meg. Eller nei.. det blir enkelt, jeg bestiller fra utlandet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå