Gjest Guest. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg er 20, hun er 18. Jeg kaller hun Oda i denne historie. Jeg har fått meg ny jobb, og jobba der bare 2 uker, Oda har jobba der i 1 mnd. I løpet av de 2 ukene, skal jeg ærlig si at jeg ikke la merke til Oda. En helg drar vi ut med jobben, vi er drøyt 10 stk. Vi spiser først, og hun setter seg ved siden av meg, og vi prater for første gang sammen.Jeg hadde ikke tenkt til å drikke, bare reise hjem etter jobb, men hun overtaler meg til å bli og drikke. Videre går vi ut og vi blir sittende å småflørte, og drikke litt. Hun forteller meg også at hun har drevet å sett på meg på jobben. Så sier hun at hun har type og jeg blir litt skjokka, over at hun flørter så hemningsløst med meg foran endel folk. Typen og Oda bor sammen, og Oda blir ringt av typen, men mobilen slår seg av pga lite strøm. Jeg tilbyr hun å låne min mobil så hun kan ringe han, men hun vil ikke. Senere sitter vi på en benk i byen, der tuller vi litt med hverandre. Så dytter hun meg ned på ryggen og prøver å dra av buksa mi. Jeg begynner å le, drar den opp igjen. Og sier; " du vet at du har type, vil du virkelig dette her? " Senere drar vi på nach. Der kliner vi og det ender med at vi har sex. På mandag møtes vi på jobben, der snakker vi, og hun begynner å grine, og sier at hun har dårlig samvittighet pga tvpen. Jeg sa flere ganger i løpet av den kvelden/natta at hun har type, og om hun virkelig ville rote, det ville hun. Nå idet siste driver hun fortsatt og ser på meg på jobben, for med engang jeg ser på hun ser hun bort og jeg føler hun liker meg eler noe sånt. Skal jeg bare spørre hun rett ut, om hun liker meg og har følelser for meg? Jeg begynner å like hun også litt. Eller skal jeg bare la hun være? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal jeg bare spørre hun rett ut, om hun liker meg og har følelser for meg? Ja. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 For det første burde du være såpass gentleman at du holdt deg unna. Du var tydelig klar over at hun hadde type, og du viste også at hun hadde alkohol i blodet. For det andre er det egentlig dama som er fullstendig tjukk i hue her og den som egentlig er ansvarlig for det hele - for du har jo ikke tvinget henne til noe som helst. Tvert i mot, du har advart henne ved flere anledninger. Hvem faen finner på slike ting når du har type og bor sammen med han? Jeg er så evig glad for at jeg ikke har en slik bitch av en kjæreste. Må være helt jævlig når din bedre halvdel går såpass bak ryggen din og har SEX med et annet mannfolk. Alkohol eller ikke, det spiller nada. Man klarer fint å unngå utroskap selv om man har drukket. Er man i stand til å være utro når man har drukket, så er man fint i stand til det når man er edru også. Også komme grinene til deg fordi hun har dårlig samvittighet da :!: Burde hun kanskje tenkt på litt før? Jeg tror personlig hun ikke liker deg eller er interessert sånn sett. Hun var vel bare ute etter litt spenning den ene kvelden. Om du skulle prøve deg, så vent for guds skyld til hun har forklart alt til typen og han kaster henne på dør. Men jeg advarer deg! Blir du først sammen med en sånn dame, så fovent ikke annet enn at hun er i stand til å være utro mot deg også. Enkelte damer eier ikke respekt for andre og turer på akkurat slik de føler. Og hvem sa at det alltid var mannen som er utro? Haha. Pisspreik. Damene begynner å ta over med glans på det feltet. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal jeg bare spørre hun rett ut, om hun liker meg og har følelser for meg? Ja. På den måten finner du hvertfall ut om hun er en crazy-drunk bitch eller bare en som generelt ikke er til å stole på Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Du er ikke redd for at hun skal behandle deg på samme måte som den næværende typen hennes da - gå bak ryggen din og være utro? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Du er ikke redd for at hun skal behandle deg på samme måte som den næværende typen hennes da - gå bak ryggen din og være utro? Det er nettopp derfor mr. Trådstarter skal holde seg borte fra kvinnfolk som "Oda" Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja, vet. Har hørt det før. En gang utro, stor sjanse for å være utr igjen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg spør hun idag på jobben. Så skriver jeg det her senere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå