Gå til innhold

Nytt P4 Hk, Cpu og Ram. Hva og hvilken?

Eriond

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som kan si meg om det er noen annen forskjell på disse to MSI kortene utenom Gb lan og Firewire?

Mainboard S-478 Intel 875P ATX Audio LAN SATA 800MHz Retail, MS-6758/875P NEO-LSR Pris: 1420

og

Mainboard S-478 Intel 875P ATX Audio GbLAN IEEE1394 Raid SATA 800MHz Retail, MS-6758/875P NEO-FIS2R Pris: 1767

Jeg skal ha et av de, og har ikkje bruk for Gb lan eller firewire. forresten, noen som veit noe om Aopen sine kort nå for tiden?

Har veldig lyst på en 3.0 Ghz Cpu, men den koster jo skjorta ennå. 2.8 Ghz er mer i rette leia prismessig, men vil denne gi merkbart dårligere ytelse? Jeg skal også overklokke. Hvor mye holder boxed kjøleren til? Og bråker den mye? (Er allergisk mot støy)

Når det gjelder minne: Hadde tenkt å kjøpe TwinMos sine DDR3200 m Winbond. (2 X 512 Mb). Disse skryter jo mange her uhemmet mye av, så da skulle jeg tro at det er good-stuff. På Ps-data har de noe som heter Geil. Er dette like bra? Syns prisen blir litt høyere med de brikkene. Grunnen til at je spør, er fordi jeg skal kjøpe det andre hos PS, og det hadde vært greit å kjøpe alt der, men de har ikke TwinMos :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Sukk*

Kanskje jeg skal vente litt til og se om jeg får råd til 1Gb Geil 3700 minne da... Det burde vel holde en stund. Har sinnsykt lyst på 19' Lcd også, så pengene må fordeles på de rette stedene. Nytt skjermkort burde jeg vel også ha... :-?

Fint at det snart er tid for feriepenger da :smile:

Ønsker fortsatt info om Cpu og kjøler!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...