Jens viking Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei! jeg har nå fått til å reinstallere pcen min. Css funker også på første forsøk, men så presterte jeg å hive inn et virus på pcen. viruset ble lett fjernet av avg, men virket ikke som den klarte å fjerne alle virusfilene. uansett; problemet mitt er at når jeg klikker på counter strike source på steam begynner det å loade på vanlig måte og jeg får opp denne sorte boksen med "gjør klar til å starte counter strike source..". pcen begynner da å jobbe før den plutselig slutter å jobbe og den sorte boksen forsvinner. så skjer det ingenting, akkurat som om jeg ikke hadde trykket på css! har prøvd reinstall av css og steam, restart av pc osv. ingen endrede instillinger i css/steam!! takk for hjelp Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hei! jeg har nå fått til å reinstallere pcen min. Css funker også på første forsøk, men så presterte jeg å hive inn et virus på pcen. viruset ble lett fjernet av avg, men virket ikke som den klarte å fjerne alle virusfilene. uansett; problemet mitt er at når jeg klikker på counter strike source på steam begynner det å loade på vanlig måte og jeg får opp denne sorte boksen med "gjør klar til å starte counter strike source..". pcen begynner da å jobbe før den plutselig slutter å jobbe og den sorte boksen forsvinner. så skjer det ingenting, akkurat som om jeg ikke hadde trykket på css! har prøvd reinstall av css og steam, restart av pc osv. ingen endrede instillinger i css/steam!! takk for hjelp har skjedd samme med meg før. dunno why. formater på nytt så funker det Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Hei! jeg har nå fått til å reinstallere pcen min. Css funker også på første forsøk, men så presterte jeg å hive inn et virus på pcen. viruset ble lett fjernet av avg, men virket ikke som den klarte å fjerne alle virusfilene. uansett; problemet mitt er at når jeg klikker på counter strike source på steam begynner det å loade på vanlig måte og jeg får opp denne sorte boksen med "gjør klar til å starte counter strike source..". pcen begynner da å jobbe før den plutselig slutter å jobbe og den sorte boksen forsvinner. så skjer det ingenting, akkurat som om jeg ikke hadde trykket på css! har prøvd reinstall av css og steam, restart av pc osv. ingen endrede instillinger i css/steam!! takk for hjelp forresten, start med 1.6 du gutten min. source er så dårlig at pcn blir ødelagt Endret 26. desember 2009 av hAsJHASJhasjHaSj Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 hehe, glemte helt denne tråden jeg! men anyways. den pcen som hadde dette problemet gikk rett til helvete, så jeg kjøpte en ny pc bare. Nå er det cod for alle penga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå