MisterMuffinMan Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da mener jeg altså PCer som Komplett bygger. Jeg bestilte en tirsdag for åtte dager siden, de begynte å bygge den klokka 09:09 sist mandag ("Frigjort for plukk", står det), forståelig siden en av delene ikke kom på lager før sist fredag. Det er nå tredje arbeidsdagen for Komplett, og ikke misforstå, jeg synes ikke det er fryktelig sent, men nå begynner jeg å lure på hvor fort andre har fått sine PCer, så jeg vet når jeg kan forvente å få den. Noen erfaringer? PS. bestilte med henting på lager. Lenke til kommentar
zalderach Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Pc-byggern sliter med alle som har bestilt pc etter at windows 7 kom ut. Tar litt lengre tid en vanlig. Endret 10. november 2009 av zalderach Lenke til kommentar
dredg Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hah, jeg bestilte PC på Netshop 27.10 og support sier at den ikke er ferdig før i desember. Vurderer å avbestille å kanskje prøve Komplett istedenfor, men hvis det er samme situasjon der så får man vel bare vente. Ekstra tungt nå som MW2 er ute også ;( Lenke til kommentar
zakk Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg bestilte en relativt bra gamer-pc fra Komplett for 2 uker siden, Premium gamer i70. GTX295, 12 GB minne, 1 TB HD + 128 GB SSD, i7-950, etc. Levering 01.12.2009. Pga at GTX295 ikke kom på lager før 01.12.2009. For noen dager siden fjernet de i70-maskinen fra pc-byggeren. I dag var leveringen utsatt til 01.01.2010... Vurderer å kansellere, og kjøpe på Netshop. Der får jeg omtrent samme maskinen til omtrent samme prisen, men i7-965 i stedet for 950, og ingen SSD. Med levering rundt 05.12.2009. Men jeg vet ikke helt, erfaringene over tyder ikke det beste.. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg måtte bare kansellere hele bestillingen min på Netshop etter evinnelig venting. Bygget heller maskinen på egenhånd selv om jeg hadde reservasjoner mot det, men det var veldig enkelt og greit og sparte i tillegg noen tusenlapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå