TotalVarsling Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei viss man åker dit för fortkörning 135km i en 90 sone vad är straffet? polaren fick 9 månader og 12 000 i bot pluss måste ta om teori og uppkörning kand et verkligen stämma? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Er vel ikke helt definert siden dette er over grensen for forenklet forelegg, men hva du sier der er nok ikke feil. Grensen for å miste førerkort i 90-grense er 130km/t, og da med 130km/t er det bot på ~8000kr. Endret 4. november 2009 av gxi Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 men borde det inte vara 6 månader utan förarkort? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) 6 måneder er maks lengde før man må ta førerprøven på nytt. vis man går ut ifra det som står her er riktig Når mister man førerkortet - og for hvor lenge? så kan det gies mellom 6 og 9 måneder og hvis du leser denne artikkelen her fra Fedrelandsvennen med påfølgende pdf med komplett bøtesats oversikt for brudd på veitrafikkloven(tror jeg) virker det på meg som kameraten din ikke godtok forelegget fra politiet og dermed ble forelegget økt fra 10 til 12 tusen og politiet gikk for maks inndragelse. Men det er bare min tolkning... Endret 4. november 2009 av stich_it Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 virker det på meg som kameraten din ikke godtok forelegget fra politiet og dermed ble forelegget økt fra 10 til 12 tusen og politiet gikk for maks inndragelse.Men det er bare min tolkning... Bifalles. Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 han ringde og dubbelsjekka o gnällde, fick 6 månader i stället oklart vad böterna slutar på Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg mistet førerkortet i går. Politiet sa til meg jeg kunne ta det opp igjen om 3 måneder :S Lå i 170 på motorveien, ble tatt med gjennomsnittsfart på 132 i 80 og 90 sone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå