Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor bruke kondom under onanering?

Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Gutt_*

Jeg er en gutt, ganske ung, under 18. Jeg har knulle ei jente som er ett år eldre enn meg.

Det var godt, trangt førstegang såklart. Men hvorfor bruke kondom når ho ronker?

Såklart brukte jeg kondom når jeg lå med ho.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Formuleringen på hele tråden er tilsier at du ikke burde ha sex. Hvor gammel er du egentlig?

Hvorfor du skal ha på en kondom når jenta du lå med runket deg? Vel det er jo det kun en av dere som kan svare på. Det er strengt tatt ikke nødvendig å ha en kondom på penis når hun runker deg. Uansett kan det være lurt i tilfelle hun skal ta på seg selv senere og dermed fører sædceller fra deg over på hennes kjønnsorgan.

Du skjønner det at penis er laget slik at det hele tiden vil komme sæd ut av den, og spesielt nå som du er så ung og alt er utrolig spennende og du blir ekstremt lett opphiset. Det hjelper ikke om du "hopper av i svingen" (Dvs at du trekker deg ut rett før du får utløsing) eller bare skal ta den inn og ut fort.

Kondom er det eneste prevansjonsmiddelet som beskytter mot uønskede kjønnsykdommer. Tro meg, du vil ikke ha baskelusker på tissefanten din. Under all sex uten en fast partner som går på annen prevansjon, bør man man bruke kondom. Kondom kan nedsette følelsen under et samleie og ødelegge det intime, men tro meg, en liten kid når du er ungdom nedsetter livskvaliteten din :)

Foreslår at du heller venter med sex til du vet hva du driver med, for det vet du ikke nå.

Lenke til kommentar

Morsomme svar.. Komme med besserweiser kommentarer om sex+kondom når alt trådstarter spør om er "Hvorfor bruke kondom når hun runker meg". Vet ikke jeg, spør henne ? Kansje hun ikke liker alt "sølet" som følger med :)

Uansett kan det være lurt i tilfelle hun skal ta på seg selv senere og dermed fører sædceller fra deg over på hennes kjønnsorgan.

Anbefaler sterkt at du begynner å spille Lotto, sjansen for at du skal vinne der er mangfoldige ganger høyere enn at det der skal skje.

Lenke til kommentar
Anbefaler sterkt at du begynner å spille Lotto, sjansen for at du skal vinne der er mangfoldige ganger høyere enn at det der skal skje.

Men så er det litt bedre å vinne i Lotto, enn å få en unge uten at man ønsker/er klar for det, evt. må gjennom en abort. Eller...? :hmm:

Endret av Right
Lenke til kommentar

Men mener du at den risikoen er verdt å ta når du er så ung og ikke har kontroll på hva du egentlig driver med? Folk vinner jo i lotto, så ja, det kan skje. Jeg er sikker på at trådstarter hadde klart å klomse en dame på tjukka om han prøvde. Jeg tenker på om hun eller han onanerer gutten og det kommer sperm ut. Senere blir disse fingrene ført inn i vagina. Altså det sier jo seg selv at dette ikke er lurt. Da kan man jo nærmest droppe å ha kondom på da og hoppe av i svingen "fordi risikoen for å få barn før utløsing og orgasme er like stor som å vinne i lotto"

Faen ikke vranglær gutten :( Jeg ser poenget ditt og vet at det er en liten risiko. Men risikoen øker betraklig når ungkalven er så inni hampen nyskjerrig og sprenges av opphiselse.

Risikoen er lav, men en risiko det er helt unødvendig å ta. Og ja, kvinner har blitt gravide på den måten. Bedre å være bittelitt førevar enn å sitte der med en kid og klamydia i en ung alder.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...