krisk17 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har kjøpt meg chieftec big tower det ¨svarte de har på komplett. Har også et chieftec midi. Men skinnene dom fulgte med big toweret som man skal skru fast til cd rom/ cd brenner vil ikke "gli" som det gjør på midi toweret. Dette passer rett og slett ikke. Skal man i det hele tatt bruyke skinnene? noen som har chieftec big tower som kan hjelpe eller som har bilder etc.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 har chieftec bigtower, skru skinnene på riktig vei, ta av fronten og skyv det inn sett så fronten på igjen, var slik jeg gjorde det og skinnene gled fint innover de bare jeg satt skinnene riktig vei Lenke til kommentar
krisk17 Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Hvilken vei skal metall dingsen på tuppen av skinnene peke? innover mot strømforsyning eller ut mot kabinett åpningen?? på midi tower skal metall dingsen peke ut mot åpningen Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 De metall dingsene skal peke utover, mot fronten av kabinettet... Skru de på riktig vei så går det nok fint Aleksander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå