Robocoop Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nei, jeg jobber ikke for dem...... Men det er faktisk helt ideelt for oss gniere. Betal inn en 500 lapp og slapp av i et halvt år eller mer. Veldig billig og uten avgifter og minstebeløp. http://mobilen.no/wip4/billigst-paafyll-ri.../d.epl?id=40992 Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Å påstå at et bestemt abonnement er best for en gruppe mennesker er helt feil. Sett at både du og jeg er det du kaller gniere men jeg bruker mobilen nesten bare til utenlandssamtaler og du bruker den til tale og sms, så blir abonnementet du refererer til håpløst dyrt for meg selv om det er bra for deg. Selv om vi begge bruker telefonen lite. Om du jobber for dem eller ikke spiller vel liten rolle, poenget mitt er at det ikke er mulig å anbefale noen et mobilabonnement uten å vite noe om hva slags forbruk de har. Da er ikke mye/lite bra nok svar, man må faktisk vite hva de bruker mobilen til. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dersom ein brukar telefonen lite, og berre sender sms og ringer vanlege norske nummer vert vel One Call Faktura, Tele2 Sheriff eller Ludo T6 det billegaste ein kan ha. Dei to sistnemnde vil då til og med kunne vere heilt gratis. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Den første kan også være gratis.. Har hatt OneCall i flere år, og har aldri hatt minde telefonregninger enn hos dem. Var et års tid jeg jobbet mye som kokk, og hadde da ikke tid til å ringe folk på dagtid, og da så jeg ikke noe til regniner en gang Digger OneCall Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 det som er bra med onecall er at det er kun 0.99kr i datatrafik pr megasbyte, men du må betale 0,59kr i startavgift. tele2 sheriff 8kr etter de 2 gratise megabytene. med ludo t6 betaler man 4kr pr megabyte. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 For oss virkelig gniere er det mobilabonnement som er enda billigere (ofte gratis ) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Har hatt Tele2 Sheriff i over et år, og har ikke betalt én eneste mobilregning i denne tidsperioden. Nå ringer jeg ikke veldig mye, men telefonen brukes til både samtaler og SMS omtrent hver dag. Så hva Robocop mener med lite forbruk, vet jeg ikke, men hvis han definerer det på samme måte som meg, så er ikke Talkmore suverent best ettersom man faktisk må betale noe, mens man hos andre aktører kan komme ut av det helt gratis. Uansett... 500 kroner på et halvår er vel mer enn jeg betalte da jeg hadde Tele2 Champion også, som heller ikke er et gratisabonnement, og med minstebeløp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå