Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt pelslue online?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt et par fra han her: http://stores.ebay.com/russianmilitarygear

 

Jeg er dritfornøyd. De er i ekte pels, god kvalitet og DRITVARME! Det eneste er at de er litt små i størrelsene, så bestill et par størrelser større enn du vanligvis ville brukt. Det tar et par uker før du får pakken, men det er verdt å vente på imo.

 

Og forresten, de pins-greiene som følger med er ikke festet i luen..

 

EDIT: Det er ikke alle luene som er i ekte pels, men det står i annonsen hvilken type pels det er! Ekte pels, 24$, fake pels, 8$...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Jeg er god og varm hver vinter. Og jeg trenger ikke å støtte dyremishandling og tortur for det.

Men men.....Etter kommentarer som kommer nedover siden førte jeg på mer enn den opprinnelige første setningen jeg skrev.

Morsomt og tragisk at folk bruker ord som hippie og psykisk ustabil fordi en bryr seg om andre individer....Slike kommentarer sier alt om den som skrev de og ingenting om den de er rettet mot....

Dette er et forum for diskusjon....Dette er da min mening...Og sint reaksjon tyder på at dere vet jeg har rett innerst inne.....

Jeg er mot tortur...Og mange gir faen så lenge de står over og får det de vil ...Så lenge de kan gjøre som de vil så spiller ikke andres lidelse så mye rolle...

Dette går igjen i historien....nazistene var slik mot jøder som mange er idag med dyr. Helvete er det samme, ofrene forskjellig, lidelsen de samme....Og ikke minst unødvendig.....

Og dette går igjen og igjen og igjen i historien..............

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar
Jeg er god og varm hver vinter. Og jeg trenger ikke å støtte dyremishandling og tortur for det.

 

Og dette var ikke PETA-forumet for folk med psykiske lidelser.

 

Den linked med eBay-forhandleren så jo grei ut, men så har du Brødr. Thorkildsen i Oslo eller Hansson pels, som jeg bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...