simma99 Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Finnes det noe sted jeg kan få kjøpt pelslue på internett? Vil ha ekte pels Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg har bestilt et par fra han her: http://stores.ebay.com/russianmilitarygear Jeg er dritfornøyd. De er i ekte pels, god kvalitet og DRITVARME! Det eneste er at de er litt små i størrelsene, så bestill et par størrelser større enn du vanligvis ville brukt. Det tar et par uker før du får pakken, men det er verdt å vente på imo. Og forresten, de pins-greiene som følger med er ikke festet i luen.. EDIT: Det er ikke alle luene som er i ekte pels, men det står i annonsen hvilken type pels det er! Ekte pels, 24$, fake pels, 8$... Endret 4. november 2009 av fkm Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Jeg er god og varm hver vinter. Og jeg trenger ikke å støtte dyremishandling og tortur for det. Men men.....Etter kommentarer som kommer nedover siden førte jeg på mer enn den opprinnelige første setningen jeg skrev. Morsomt og tragisk at folk bruker ord som hippie og psykisk ustabil fordi en bryr seg om andre individer....Slike kommentarer sier alt om den som skrev de og ingenting om den de er rettet mot.... Dette er et forum for diskusjon....Dette er da min mening...Og sint reaksjon tyder på at dere vet jeg har rett innerst inne..... Jeg er mot tortur...Og mange gir faen så lenge de står over og får det de vil ...Så lenge de kan gjøre som de vil så spiller ikke andres lidelse så mye rolle... Dette går igjen i historien....nazistene var slik mot jøder som mange er idag med dyr. Helvete er det samme, ofrene forskjellig, lidelsen de samme....Og ikke minst unødvendig..... Og dette går igjen og igjen og igjen i historien.............. Endret 11. november 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Han spurte ikke om en eller annen hippie kunne komme og påtvinge alle meningene sine, han spurte om noen visste hvor man får kjøpt en ekte pelslue på nettet. Lag en egen tråd om det hvis det er så viktig for deg. Lenke til kommentar
simma99 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Jeg fant en ny side nå som jeg aldri har sett før pelslue.no. Må være ny for den har aldri vært der, men virker veldig bra:) hadde masse tilbud osv. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er god og varm hver vinter. Og jeg trenger ikke å støtte dyremishandling og tortur for det. Og dette var ikke PETA-forumet for folk med psykiske lidelser. Den linked med eBay-forhandleren så jo grei ut, men så har du Brødr. Thorkildsen i Oslo eller Hansson pels, som jeg bruker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Ja, men trådstarter var ute etter nettside;) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Ja, men trådstarter var ute etter nettside;) Mhm, og da sa jeg den eBay-siden så helt grei ut I tillegg nevnte jeg to fysiske butikker, som begge befinner seg i Oslo Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Jaja, jeg liker bare å pirke:p Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2009 Rapporter Del Skrevet 7. november 2009 Haha måtte jo komme inn en pelshater og whine også ja! Mulig de har noe på Isaksen Pels på Majorstuen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå