Fotofashion Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Endret 4. november 2009 av DeViSoR Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Jeg kan ikke komme med noe særlig matnyttig, men jeg ble rett og slett sterkt fascinert av dette bildet (nei, ikke bare av den vakre damen ). Det eneste jeg stusser over er venstrearmen hennes, jeg skjønner ikke hva den gjør. Uansett, et fortryllende bilde! Deluze Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 kanskje hun vil at blikket ditt skal lengre opp og ikke for langt ned Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Du kan være inne å noe der Redigeringen er forresten fantastisk flott, det er første gang jeg ser.. vel.. hva enn du har gjort for å skape en slags kanvas følelse, godt jobbet! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 ikke noe spes i grunn, kun blendet inn en teksture. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 6. november 2009 Rapporter Del Skrevet 6. november 2009 Nydelig bilde. Jeg liker godt den "bevegelsen" sløret gir mot høyre i bildet. Kanskje kunne modell ha rettet litt opp på hodet og senket skuldre litt? På den andre siden blir det vel slik fordi hun skjermer bysten? Flott gjennomført! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå