Gjest Gutt-19 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Hei. Har vært i et forhold til en jente i en stund nå og vi bor sammen. Problemet er at jeg vil gjerne ha sex hver dag, mens hun foretrekker mye sjeldnere. Hva skal jeg (vi) gjøre for at hun oftere vil ha sex med meg? Liker jenten godt har jo selvfølgelig ikke lyst å slå opp med henne for en sånn grunn, men jeg må ha sex oftere ass. Hva mener dere? Vi er begge ca. 20 år. Endret 4. november 2009 av tom waits for alice Har endret en feil for trådstarter, da gjester ikke kan gjøre dette selv. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Det med å ha sex hver dag synes jeg ikke at du skal kreve av henne! Selv om jeg er glad i sex, så synes jeg det er litt mye i lengden (kan selvfølgelig ha perioder) I tillegg hadde jo dette krevd å være med dama hver dag, noe som også ikke hadde vært noe særlig optimalt (så fremt dere ikke bor sammen) Jeg tror du må få kontroll på lystene dine, jeg har liten tro på at du hadde blitt fornøyd med å ha sex hver dag uansett (mye vil ha mer..) Lykke til Endret 4. november 2009 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Gjest Gjest uten hest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sex hver dag. Vel, det fungerer i en periode, men hvis det blir sex for rutinens skyld så skal jeg love deg at det ikke kommer til å bli godt for noen av dere. For meg så er det ingen ting som er deiligere enn å vente et par dager mellom samleie, for å bygge opp spenningen, gjerne med klare tegn og hint og pirrende meldinger og spooning dagene før, slik at man får en helsikens god sex hver tredje dag eller noe. Jeg er 21 år, gutt og mener at sex blir best når man må "jobbe" litt for det. Dette er jo selvfølgelig en subjektiv og personlig mening. Det jeg egentlig prøver å si er at du kanskje kan slappe av litt, det er vanskelig å se for seg m.h.t. sex, men for mye av det gode blir sjelden bra. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 19 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jada greit nok det, men spørsmålet er bare hva som må gjøres for å gi henne mer sexlyst. Jeg vet at sex hver dag ikke går, men likevel, vil ha vesentlig mer enn det som er situajsonen for øyeblikket. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Lite du kan gjøre egentlig. Noen er ikke så interesert i sex.. Kan jo være at hu ikke er helt trygg på deg enda. Unngå å være for frempå, det har motsatt effekt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 * Ikke mas eller press, aldri vis at du er skuffet over avslag på noen måte * Variér måten du går frem på, og la henne følge med, funker ikke steg 1 så funker ikke steg2 noe bedre * Gjør henne glad(ere) i sex, variér sexlivet og for all del ikke ha sex om det bare er for din skyld * Les gjerne sexbøker sammen eller gå til innkjøp av leketøy * Gjør henne glad, mer glede = mer sexlyst Men alt i alt så er det vanskelig å gjøre noe med om hun har lav sexdrift, evnt er redd for å bli lei sex. Kommer helt ann på grunnen til at hun ikke vil ha mer. Noen er jo bare sånn, og da passer dere ganske enkelt ikke sammen på det punktet Lenke til kommentar
Penance Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Folk er forskjellige, lyst varierer - det kan godt hende at det ikke er så mye du/dere kan gjøre for å få henne til å ha mer lyst. Sørg i alle fall for at hun har det godt når dere har sex. Kommer hun? Er det noe hun liker veldig godt som du kan gjøre oftere? Om jeg har dårlig sex og f.eks ikke kommer, får jeg i alle fall ikke lyst på mer. Lenke til kommentar
LaughingBuddha Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bli en enda bedre elsker selv. Da vil hun få mere lyst. Lær deg sinnsykt bra seksuell massasje ved å se på siden til new school of erotic touch. Les boken she comes first om oralsex. Søk på david shade og the deep spot for å lære hvor a-punktet er og begynn å stimulere det når dere har sex. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Om sexen hun opplever med deg er veldig bra, så vil hun ha mer sex. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Et par useriøse innlegg, skrevet av små barn, er fjernet fra tråden. Vennligst hold tråden seriøs. Takk Lenke til kommentar
LaughingBuddha Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvis hun gjør pc-øvelser/kegels (øvelser for å styrke underlivsmuskulaturen) så vil hun få større lyst på sex Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ett enkelt tips for å øke sexlysten hennes; si nei til hun neste gang hun vil ha sex. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det spørs veldig på hvilken person dette er. Er det ei dame som jobber for det hu vil ha, så hjelper det. Er det ei som gir opp ved litt motstand (gjerne tror det er noe galt med henne) så går det motsatt, av ønsket, vei. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det spørs veldig på hvilken person dette er. Er det ei dame som jobber for det hu vil ha, så hjelper det. Er det ei som gir opp ved litt motstand (gjerne tror det er noe galt med henne) så går det motsatt, av ønsket, vei. Så du mener at det er ok at damer sier nei til gutten, men ikke omvendt hvis de har senket selvtillit? Hvorfor skal dama være sjefen? Hvis hun lurer på hvorfor hun ikke er bra nok der og da, så er jo det bare supert. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg sier på ingen måte at det er greit, men folk er forskjellige.. Ville bare nevne det Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hvor vart det av den linken med forskjellige stillinger i 3D ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg