jamboleo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Heisann! jeg lurer på om noen har et fint hotell å anbefale i Paris?? Et som ikke er altfor langt fra byen og ikke altfor dyrt (maks 7-800 kr natta). Jeg skal overraske min kjære med en tur fra 29 desember til 2 januar... Tuuusen takk for tips! Endret 4. november 2009 av jamboleo Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har ingen spesifikke hoteller å anbefale og du vil antakeligvis finne noe som passer deg på en eller annen søkeside for hoteller. Men det jeg vil anbefale er at du ikke bosetter deg alt for langt fra området Eiffeltårnet/Trocadeiro. Siden du skal være der på nyttårsaften, så er det bl.a. her festen er. Og det er alltid kjekt å ha spaseravstand til hotellet på nattetid. Jeg/vi hadde en gang hotell et stykke fra og gikk en stund før vi var på hotellet (vi valgte å gå fordi det var trengsel på all transport). Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har bodd på et hotell som heter Cactus Hôtel, ikke så veldig langt fra Montparnasse. Prisene der er relativt greie, ser også ut som de har pusset opp siden jeg bodde der. Husker så godt at det var myyye croissanter til frokost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå