AfterGlow Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det unike tidsreise-skytespillet er snappet opp av en tysk utgiver. Les mer Lenke til kommentar
moscito Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 konseptet hører jo veldig spennende. men skytevåpen i romertiden? og metascore på bare 53, er gameplayet dårlig da siden det har fått så lav score? Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Prøvde det, men gadd bare spille de to første missione. Som sagt over konseptet er bra, og liker antall fiender på slagmarken, men resten av spillet er bare kjedelig. Dårlig al og dårlig grafikk. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 serr, er det ikke utgitt i Europa? De ber jo om at hele Europa piratkopierer... Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er et veldig middelmådig spill. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Grafikken er middels, men fy og krevende de har lagd spill motoren. Gameplayet funker og jeg liker historien, men mye negativ også. Dette vil ikke bli et kjøp og anbefaler ikke pga litt for store krav i forhold til innhold... Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Syns det er veldig bra, virker som om det lider av negativene ved å ikke være en av de store budsjett spillene. Dette er viktig å tenke på om du vil prøve det, det har masse potensial, men er veldig lite "polished" i forhold til spill av større utviklere. (Blizzard. Ubisoft, og EA f.eks) Som sagt, masse potensial. Men sliter litt her og der. Største problemet derimot for meg er at det ikke har støtte for SLI/Crossfire, og dermed sliter du med å få det til å yte akseptabelt siden det uansett krever endel for å kjøre pent. nVidia er en stor fordel på dette spillet da PhysX har mye og si, og det lagger på mitt 4870x2 (pga mangel på crossfire). Hvis man ser bort i fra manglende polering er spillet veldig morsomt å spille. Noen irritasjonsmomenter, men ikke noe som ødelegger det syns jeg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Helt enig at det er knallartig og spille det. Våpnene i demoen blir en blanding mellom MW og WaW. Ikke de samme gamle eller bare nye våpen, men man kan velge^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg