wolf5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har lenge vurdert denne, men til pris på 850 og oppover til 1200 så har den vært litt for dyr. Kom tilfeldigvis over den til 464kr på datakj. sin webshop..! Bare en obs til de som kanskje er på jakt etter denne. (bestillte selv). Dette er ikke reklame selv om det kan høres slik ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dansk og svensk utgave. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Liten forskjell mellom norsk og dansk utgave.. Lenke til kommentar
chirsso Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Den finnes ikke i norsk utgave, bare i dansk og svensk utgave så vidt jeg vet. De som selger den i norsk utgave selger den danske. Eneste forskjellen er at æ og ø bytter plass. Hvis du vil ha den riktig setter du keyboardspråk til dansk. Jeg er forøvrig veldig fornøyd med den som fjernkontroll til mediaavspilling og enkle kommandoer. Andre ting som surfing på nett og skriving av e-post/ dokumenter foretrekker jeg en mus og et større keyboard. Men den er definitivt verd denne prisen Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Måtte jo selvsagt se dette nå! (kjøpte samme tastatur for 795,- på supertirsdag) i forrige uke Tastaturet er veldig fint, jeg har en dinovo edge også, men det har jeg slutta helt å bruke etter jeg fikk den lille... Lenke til kommentar
tingo Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Og der var prisen på diNovo mini hos datakjedensatt opp igjen. :-/ Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 850 kr nå ja. Skal vi tippe at prisen var før de la på avanse som de sikkert hadde glemt? Dvs innkjøpspris + moms ble 464,- og nå la de på avanse på ca 390kr. Skal si de tar seg godt betalt. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Burde egentlig ha kastet seg på å kjøpt 4-5 stykker som man kunne solgt billig på forumet for de som ikke fikk det med seg Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Fikk ihvertfall kjøpt meg en og er godt fornøyd. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Sjekk helgens Superweekend på Komplett. DiNovo mini er med, og til en grei pris. Har akkurat bestilt. :-) Endret 13. november 2009 av tingo Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har de fjernet den? Finner den ikke. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 De hadde 14 stk. igjen før jeg spiste middag fredag. En time etterpå var alle revet vekk Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Ble interessert pga prisen på 495, men når man sjekker Datakjeden sin pris nå 2100,- Gratulerer Datakjeden som denne måneds IDIOTER Endret 15. november 2009 av Ronny#1 Lenke til kommentar
00 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 hei eg skulle gjerne hatt en Logitech diNovo Mini gi beskjed neste gang de er ett slikt tilbud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå