Aetius Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 DxO Optics Pro 6 er offisiell, og det er ikke måte på hva de lover den nye versjonen av råbehandleren skal klare. Les mer Lenke til kommentar
andreash Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 For oss som har Elite fra før, koster det 59 euro for oppgradering Andreas Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg skjønner ikke hva som ligger bak anbefalingen av Elite-versjonen fremfor Standard når man har bestemte kameraer. Finnes det noen sammenligningstabell over egenskaper? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 DxO Optics Pro 6 er offisiell, og det er ikke måte på hva de lover den nye versjonen av råbehandleren skal klare. Les mer Kanskje greit å få med at det KUN er Windows versjonen som er tilgjengelig i V6 nå. MAC versjonen kommer i begynnelsen av 2010. Andreas Lenke til kommentar
andreash Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg skjønner ikke hva som ligger bak anbefalingen av Elite-versjonen fremfor Standard når man har bestemte kameraer. Finnes det noen sammenligningstabell over egenskaper? Fant dette på siden deres: . The editions only differ by the selection of camera bodies and lenses they automatically calibrate. Andreas Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Her er mitt personlig førsteinntrykk av DxO 6. Tenkte først å poste den her, men den ble litt lang. Kort oppsummert så leverer DxO godt på optisk korreksjon og ISO. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Synes ikke DXO 6 er noe bedre enn LR3 på eksempelbildene dine. Kan hende vi har forskjellige meninger om "støyreduksjon", men jeg synes det er bedre med tekstur og detaljer i bildet enn et silkemykt og dust bilde. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Synes ikke DXO 6 er noe bedre enn LR3 på eksempelbildene dine. Kan hende vi har forskjellige meninger om "støyreduksjon", men jeg synes det er bedre med tekstur og detaljer i bildet enn et silkemykt og dust bilde. Har selv mer sans for litt støy i fordel til flere detaljer. Men at DXO 6 klarer å fjerne absolutt alt av støyet er forsatt god presentasjon. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har ingen problemer med å fjerne støyen fra LR3-bildet ditt i hvilket som helst program, men det går på bekostning av de siste små fine detaljene som blir lost (som i DXO 6). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg