Howard Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 En USB-minnepinne med 14 av The Beatles remastrede utgivelser og diverse tilleggsmateriale legges ut for salg i desember. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Synes dette var litt overprising må jeg si! 2500,- for 14 sanger? Vil minnepennen kunne brukes til noe annet enn bare sangene, dvs som vanlig minnepenn? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 14 sanger? Les igjen, det er nok 14 album. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det var jo litt eye-candy da. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg betaler rett og slett ikke 2500 for en minnepenn som er formet som en Apple-logo. Dette er et skritt i riktig retning, men for dyrt og rett og slett idiotisk å ødelegge Beatles med eplelogoen. Hadde den vært formet som brillene til Lennon, eller trommestikkene til Starr, så kunne det vært kult. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Apple-logo? Dude ... Har du ikke sett Yellow Submarine? Endret 4. november 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg vil ha den der! Evt. så er det en perfekt julegave til pappa! Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det positive er at de faktisk leverer 44,1 kHz/24-bit FLAC. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg betaler rett og slett ikke 2500 for en minnepenn som er formet som en Apple-logo. Haha? Apple Corps Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg vil ha den der!Evt. så er det en perfekt julegave til pappa! Legger du 2k5 i julegave til fardin? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Apple-logo? Dude ... Har du ikke sett Yellow Submarine? Eple - ubåt, same shit? Og nei, jeg har ikke sett Yellow Submarine. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg vil ha den der!Evt. så er det en perfekt julegave til pappa! Legger du 2k5 i julegave til fardin? For den der, ja. Glatt! Apple-logo? Dude ... Har du ikke sett Yellow Submarine? Eple - ubåt, same shit? Og nei, jeg har ikke sett Yellow Submarine. Skuff, kjøp den, lei den, last den ned, whatever. Bare se den, q-man! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Apple-logo? Dude ... Har du ikke sett Yellow Submarine? Eple - ubåt, same shit? Og nei, jeg har ikke sett Yellow Submarine. Beatles opprettet firmaet Apple Corps, som har et grønt eple som symbol. De har ingenting å gjøre med datafirmaet Apple. Altså er dette eplet minst like Beatles-relatert som brillene til Lennon og trommestikkene til Starr. EDIT: Apple Corps Ltd. is a multi-armed multimedia corporation founded in January 1968 by British rock band The Beatles to replace their earlier company (Beatles Ltd.) and to form a conglomerate. Endret 4. november 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Eneste er vel at Apple Inc var i klammeri med Apple Corps i 15-20 år eller noe sånt, men det er vel det. Og den eneste grunnen til at jeg hater datafirmaet Apple. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg kom på klammeret Apple og Apple hadde for en stund siden når jeg så artikkelen, men fremdeles klarte jeg å få Apple her til å være datagjengen.. Huff, ble skuffa over meg selv nå.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 14 remastrede album <..>Lydsporene leveres både i 44,1 kHz/24-bit FLAC og <..> Kudos for det! Det vil sannsynligvis si bedre enn CD-kvalitet. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvor lang tid før noen legger ut på Pirate Bay osv? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hadde heller kjøpt denne enn cd-boksen. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Trampeklapp for høyoppløst FLAC! Men hvor lang tid vil det ta før "stilken" ryker og man ikke får tak i USB-sticken...? Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det vil sannsynligvis si bedre enn CD-kvalitet. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg