Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Satio


Anbefalte innlegg

Vell:

 

Nokia 6720 classic - 4

Nokia N85 - 4

Nokia 8600 - 4 tror jeg, ut i fra kommentarer..

Nokia 7500 Prism - 5

Nokia 8800 Arte - 3

Nokia 6085 i 07 - 4

 

 

 

 

Det er jo det geniale her på amobil, at slikt er umulig å sjekke. For her forandrer de karakteren etter en stund; for å skape total forvirring?

 

Men Satio er nå tross alt årets kameramobil, og fikk karakteren sin på feil grunnlag, uansett om Audun har gitt SE et bedre snitt eller ei.

 

Finner ofte karakteren i kommentarene under testen.. men ikke alltid.. At de forandrer karakteren med tiden er jo lurt da.. totalt kaos vist man trykker på testene og sortere etter karakter, og man finner 25 telefon med karakter 6 fordelt på de siste 5 årene..

 

Samsung pixon er årets kameratelefon her på amobil. så slik er det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finner ofte karakteren i kommentarene under testen.. men ikke alltid.. At de forandrer karakteren med tiden er jo lurt da.. totalt kaos vist man trykker på testene og sortere etter karakter, og man finner 25 telefon med karakter 6 fordelt på de siste 5 årene..

 

Samsung pixon er årets kameratelefon her på amobil. så slik er det..

 

Man kunne løst dette enkelt og greit med å skrive dator for når den kom i butikken ved karakteren.

Samsung Pixon er helt sikkert en god telefon, og fortjente helt sikkert sin 5-er og anbefalt stempel. Men, det gjør også Satio.

Lenke til kommentar
I dine øyne ja. Mener du fortsatt at jeg generelt er negativ til Sony Ericsson og favoriserer Nokia uansett om jeg har gitt SE bedre snittkarakter?

Kom aldri noe svar på denne..

 

Uansett, terningkastene oppdateres automatisk slik at alle umiddelbart skal se et terningkast som reflekterer hvor bra en telefon er i dag, ikke når den ble lansert.

Lenke til kommentar
I dine øyne ja. Mener du fortsatt at jeg generelt er negativ til Sony Ericsson og favoriserer Nokia uansett om jeg har gitt SE bedre snittkarakter?

Kom aldri noe svar på denne..

 

Uansett, terningkastene oppdateres automatisk slik at alle umiddelbart skal se et terningkast som reflekterer hvor bra en telefon er i dag, ikke når den ble lansert.

 

Terningkastene på amobil reflekterer kun hvor godt de liker mobilen, og har ingenting med fakta å gjøre, kun med følelser å gjøre. Føles en telefon diger, er den det, ifølge amobil. Føles den liten, så er den det, uansett om den er en kubikkmeter eller to, men det bør selvfølgelig stå Nokia på den.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...