The Stig Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nå er det slutt for kinesiske menn som koser seg med pikselkvinner. Les mer Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Haha, ja hva skal man si Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Og med enbarns-politikken i Kina så er det ikke bare å ta et bilde av søstra si heller. Endret 4. november 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Lurer veldig på hvordan de kom frem til denne regelen. Er det en mann høyt oppe i Aurora Technology som har blitt lurt på nettet ? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva blir neste? Ha ditt eget navn? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Haha, jaja. Dette er jo bare latterlig. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Ser for meg myyyyyye mas og rør for de kvinnelige karakterene som blir igjen "omg a RL gurl!!!!" Endret 4. november 2009 av Purplehaze Lenke til kommentar
War Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Eller motsatt, hvorfor skal menn alltid plage kvinner i mmo Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Trodde det var første april når jeg leste denne artikkelen jeg.. Lenke til kommentar
MMM Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er tydeligvis en i ledelsen som er jævlig interessert i å få kvinnfolka til å sende inn bilder av seg selv. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det er forstemmende at folk synes at dette er latterlig. Det er vel grunn til å tro at brudd på forbud vil kunne håndheves, kanskje med risiko for fengsel og bøter. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ah, jeg har kanskje misforstått litt. Trodde jo at det var et påbud som kom fra styresmaktene i Kina. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Å spille en psykopatisk, manipulerende ond rotte går greit, men å spille en psykopatisk, manipulerende, ond damerotte blir forbudt? Endret 4. november 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Genialt! Vet ikke hva som er verst av mannlige og kvinnelige attention whores, men dette gjør i det minste livet hardere for den ene halvparten (kjønnsmessig, tallmessig snakker vi 90%<). Burde plukkes opp av FN snarest. Endret 4. november 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Haha, knallbra Kina imponerer stort. "The internet, where the women are men and the little girls are FBI agents" Lenke til kommentar
techs Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 MMORPG = Many men online roleplaying girls. De ødelegger jo hele konseptet. Lenke til kommentar
probin Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 hahahaha.. hva med kvinnfolk? kan dem være menn? om dem skal holde ryktet sitt, så må kvinnfolk ha lov til å velge det selv Lenke til kommentar
KAS Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Gjelder bare for menn? DISKRIMINERING! (Som om noen i kina bryr seg) Lenke til kommentar
Fahav Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg spiller selv flere MMO'er og har flere figurer (toons) i alle. Noen er menn, andre er kvinner.. Det betyr ikke at jeg løper rundt å later som jeg er en dame. karakteren er kvinne, jeg er mann... Saken med å spille kvinnelige karakterer i spill er at noen ganger passer det bare rett og slett bedre inn i karakterens historie. I tillegg så er det mindre forstyrrende, i et psykologisk syn, å ha en kvinnelig figur som løper rundt foran deg hele dagen* enn en mann, selv om det er piksler vi snakker om. * = den delen av dagen man spiller. noe som varierer fra dag til dag og person til person. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Saken er vel at den mer hardcore erotikken er forbudt i Kina, sikker noe med det å gjøre selv om jeg ærlig talt ikke ser poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg