sdf123 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 For å starte med det jeg har: Mus, tastatur, skjerm, HDD og OS. Så da trenger jeg vel: Kabinett og PSU Hovedkort, CPU og RAM. Skjermkort og DVD-brenner. Er det mulig å få til? Skal ikke spille noe på max settings, men vil heller ikke ha noe lagging osv. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 world at war 2, kommer det?! Lenke til kommentar
Toshi Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Håper du mente Modern Warfare 2 ? Vis du er på utkikk etter pc og pc deler, egentlig alt. Så burde du snakke med en av dine nærmeste forhandlere. Da mener jeg ikke elkjøp og ekspert og den driten der, fordi mange av dem har ikke peiling på pc. Jeg anbefaler F-konsult på Notodden(hjelper deg med alt av pc), men spørs hvor du bor da. Jeg hadde en URL engang over "Terningkast" over alle deler til en pc osv. Var pris og info osv. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Lite forslag fra meg; Her kan du spare penger på både CPU(litt overkill i forhold til skjermkort) og minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå