bIsk0p Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei, Dum som jeg er, så dagdrømmer jeg konstant. Jeg er også litt irritert over at et HK ble ødelagt på en totalt unødvendig tur til Amentio, så jeg lurer på om jeg skal gå litt frem over i tiden. Jeg lurer derfor på hvor mye jeg kan få for disse delene; PATRIOT Memory DDR2 4.0GB 800MHz PC6400 Viper Dual Channel Kit:(2x2GB) 4-4-4-12 Retail Intel E7400 OCZ 300W ModXStream (fant ikke link) Delene har blitt brukt under to uker. Det blir kanskje et EVGA nForce 750i FTW med en bøyd S-ATA kontakt (fikk det slik, b-vare) Men per nå er det en bøyd pinne i CPU sokkelen (skjedde under transport) jeg er usikker på om jeg tør å rette den opp. Dette selges fortrinnsvis hver for seg. Hva tror dere? På forhånd takk! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Ser ut til at jeg heller bruker delene i HTPCen min, tror det jeg for solgt dette for vil bli en ubetydelig sum uansett. Thanks for nothing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå