Jod-R Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hei Jeg har funnet ut hvilket kabinett jeg vil ha til datamaskinen jeg skal handle inn, men det er bare en plass de selger det kabinettet og det er på netshop.no. Det som på en måte er problemet er at de ikke har det inne på lagret og det står at det er ubekreftet på lager den 23-12-2009. Så det jeg lurer på om er hvor stor sannsynlighet for at de får inn kabinettet da. Har sett på noen andre produkter der det har stått ubekreftet dato på, og når datoen er der så blir den ubekreftet datoen bare flyttet lengere bakover. Men kan det hende at de ikke bestiller inn kabinettet med mindre de har en ordre på det? Og hvis det er en liten sannsynlighet for at de får det inn da, noen som vet om noen utlandske butikker jeg kan kjøpe det i da? Lenke til kommentar
Paull Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har selv bestilt et slikt fra netshop den 10/10, så de har i alle fall èn ordre på det. Kjedelig når ETA blir flytta bak hele tida.. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det så jo ikke akkurat dårlig ut, for å kjøre på med litt understatement. Jeg ville sendt en mail eller ringt til netshop og spurt, og jeg ville også undersøkt med Microplex.no som er blant de største på LianLi i Norge. Skal du bestille fra utlandet blir frakten ofte på ganske mange kr. når det kommer til så store og tunge ting som kabinett. Dessuten er Norge ganske billig på elektronikk kontra feks. Danmark. Mulig forholdet er noe annerledes mtp Sverige. Skal kabinettet reise noe lengre så spår jeg at det fort blir veldig dyrt... Lenke til kommentar
Paull Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) For avslutningens skyld; Netshop har de på lager nå, og mitt er på vei.. Endret 14. november 2009 av Paull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå