RBW Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 NH-D14 veier 1,24 kg, har doble vifter og skal kunne kjøle ned det meste av prosessorer for forbrukermarkedet. Les mer Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 ROOOOOFL se på den råe der a. Den var RÅÅÅÅ AS!!! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Spennende, kanskje det blir en sånn en da Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Denne håper jeg at HW får på test snart! Her snakker vi monster! Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 En god festemekanisme er nok gunstig, for kjøleren veier hele 1070 gram uten vifter og 1240 gram med viftene. 1,24 kg? skummelt stort moment på hovedkortet. burde kunne festes direkte i kabinettet på et vis. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Denne håper jeg at HW får på test snart! Her snakker vi monster! x2, vil se hva denne er god for. på en annen side ble thermalright sin IFX-14 ikke noen suksess Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 pfft, ville mye heller hatt vannkjøling enn slike luftkjølere Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ugh. Like greit å legge pengene i en dyrere CPU. Stock kjøling ftw. Litt 90-talls å overklokke. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Byttet ut kjøleren min med NH-U12P for en drøy måned siden og den er helt rå mht både støy og kjøling. Kan på det sterkeste anbefales. Hvis denne nye viser seg å være enda stillere så ser jeg ingen grunn til å kjøpe så mye annet i den prisklassen. Bill.mrk. Ny frelst Noctua fan! Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ugh. Like greit å legge pengene i en dyrere CPU. Stock kjøling ftw. Litt 90-talls å overklokke. Og her er vi godt oppdatert skjønner jeg ... Finnes uansett en mellomting på både dette med klokking og størrelse på luftkjølerne. Synes ikke stock-kjølere er noe å skryte av, spesielt plast-plugg-festemekanismen til Intel synes jeg er en smule usolid. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ugh. Like greit å legge pengene i en dyrere CPU. Stock kjøling ftw. Litt 90-talls å overklokke. må le litt av den. 90 talls å overklokke ? vi snakker vel ikke om mote her da. lol Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Interesant Får se, var litt dyr, men regner med at det er verdt penga uansett Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ugh. Like greit å legge pengene i en dyrere CPU. Stock kjøling ftw. Litt 90-talls å overklokke. Det er sant, og det er jo helt 70-talls og bruke data også... Og det er jo helt 60-talls og tune opp bilen... 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Synd at jeg akuratt fikk min kjøler, skulle ventet noen dager å fått dette beistet Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ugh. Like greit å legge pengene i en dyrere CPU. Stock kjøling ftw. Litt 90-talls å overklokke. Jeg bytta som sagt kjøler, men også kabinettvifter. Alt sammen til Noctua + jeg har vifteløst skjermkort. Har foreløpig ikke klokka en dritt, men har fått et støynivå som er usedvanlig behagelig. Så klokking er ikke eneste grunnen til å ha en god kjøler, viftehastigheten kan settes på en minimum med dertil lavt støynivå. Fikk nevnt støynivå mange ganger her nå, men Noctuaviftene er så langt de beste jeg har testet på det feltet. Samt at de også dytter luft, ikke alltid en sammenheng.. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 wow,heftig kjøler det der ja. om jeg ikke hadde kjøpt Noctua NH-U12P fra før kunne kanskje det vært jeg hadde tatt dette monsteret istedenfor. men den jeg har nå gjør jobben den. har ikke vært oppi 45 grader på noen av cpukjernene enda. selv ved hard testing. Lenke til kommentar
Beyeren Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Det var sørgelikt at den ikke støtter lga 775-.- Med tanke på vekt veier den like mye som coolermaster sin v10 og det fyngerer fint med den men skal bli spennende og se hvor god den er:) Lenke til kommentar
naits150 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 OMG!!! Den har jeg lyst på! Det er det råeste monsteret jeg har sett!! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hmmm, 14cm er ganske mye. Tror ikke jeg har plass i kabinettet mitt. Har en Noctua U9F nå, syns den absolutt er stor nok jeg. Men vannkjøling er litt smartere på en måte, da den flytter varmen ut av kabinettet. Men det koster en del mer igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå