AfterGlow Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvilke spill ble kåret til de beste i året som gikk? Les mer Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er ganske enig i listen, men etter min mening burde LBP stikke av med prisen for beste PS3-spill. Faktisk er det lettere hårreisende at det ikke gjorde det. Killzone 2 var for meg "just another shooter", bare med svært god grafikk. Fallout 3 som GOTY er en finfin avgjørelse spør du meg, det er et av mine favorittspill gjennom tidene faktisk. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fallout 3 fortjener det, jeg har logget bortimot 170timer gameplay og jeg har ikke lastet ned pit, point lookout eller Mothership Zeta enda Har vel nesten plukket opp alle hermetikkboksene i the wasteland Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg synes LBP er et bra spill, men jeg synes Uncharted 2 er enda bedre. Er litt skuffet over at det ikke ble noen pris på sistnevnte Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Kåringen var for 2008 2008 var generelt ikke noe godt år for PS3-en, så kan godt forstå at Killzone vant. LBP var for meg et helt ubrukelig spill .. yupp, du leste riktig. Endret 4. november 2009 av The Stig Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Årets spill 2008 for meg: Sacred 2, uten tvil. <3 <3 Spiller det enda selvsagt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kåringen var for 2008 2008 var generelt ikke noe godt år for PS3-en, så kan godt forstå at Killzone vant. LBP var for meg et helt ubrukelig spill .. yupp, du leste riktig. Da er det greit. Jeg så ikke at det sto "i året som gikk" Jeg skjønte ikke helt at LBP kunne ha vært med i årets trekning siden jeg kjøpte det i fjor Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Men Killzone 2 kom jo i februrar i år eller noe sånt, hvordan kan da kåringen ha vært for i fjor? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Må innrømme at jeg er litt usikker på det punktet, prøvde å sjekke det -- men fant ingenting som forklarte hvorfor Killzone var med. Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Chinatown Wars er jo også med, og det kom i mars, så man har jo åpenbart ikke vært helt konsekvente her... Endret 4. november 2009 av AfterGlow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg