Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lurer på hva dette vil koste meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir nok er enn 20k når man tenker ny luke og fanger + lakk...

Bare luka koster vel nærmere 15k, og fangeren koster sikkert nærmere 10k, så kommer timeprisen på bytte av delene, så lakkeringen som sikkert kommer på 5-7k... Tipper mellom 30-40k et sted jeg, men det finner du jo fort ut ved å ta en takst av skaden, det koster heller ikke noe ;)

Lenke til kommentar

Brukte deler inkl arbeid burde være under 5000.

For min del ble det langt høyere sum, heldigvis slapp jeg å betale da han bak måtte ta den biten. Bilen bak trykte inn støtfangeren min bak, fangeren i seg selv hadde et par små skraper. Men inni er den smadret så det er ingenting annet enn bytting av den og fester som gjelder. I tillegg litt spray på bakluka og alt var fint. Men altså kun fangeren kom på nesten 10000, originaldel til Volvo. Hadde de måttet bytte bakluke også kunne du vel lagt på 15-20k ekstra. Og audi-delene dine er garantert ikke billigere.

Lenke til kommentar

Den brukte bakluka var fin ;)

 

Hvis du ringer Norsk Bildelsenter og spør, så kan det også være at de har en støtfanger i sølv også. Det er vel ikke sikkert alt ligger på nett. Hvis de har så koster den vel ca 1500,- tenker jeg.

 

Men; Er du sikker på at det kun er bakluke og støtfanger som er skadet? Er for eksempel støtfangerbjelke intakt? Hvis den ikke er det, hva med festepunktene i karrosseriet?

Lenke til kommentar

Når trådstarter sier "Ikke spør hvordan jeg fikk det til...", så lar vi være å kommentere det. Ikke fordi det er galt å spørre, men fordi det er off topic her. Nå har jo trådstarter selv beskrevet det i senere poster, hvilket bringer meg til et annet anliggende: Dersom man ikke ønsker off topic, skal man heller ikke besvare det.

 

Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hvis du slenger fra deg bilen hos Møller og lar de fikse absolutt alt, vil du nok ende opp med en pris i området 20- 30 000 tipper jeg. Om du imidlertid klarer å skru litt selv, eller kjenner noen som kan gjøre det for deg. Så vil du nok slippe langt billigere fra det hvis du finner brukt bakluke og støtfanger fra huggere i riktig farge.

 

Her f.eks:

http://www.nbfbildeler.no/%28X%281%29S%28j...mp;Part_Id=5013

 

http://www.nbfbildeler.no/%28X%281%29S%28j...mp;Part_Id=5030

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...