Bafsemann Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Heisann, jeg er for øyeblikket på utveksling i USA, og siden macbook proen fikk skjermen sin knust så må jeg ut å kjøpe meg ny windows basert pc igjen. Jeg lurte på om noen kunne foreslå noen pcer som kan kjøpes i USA da jeg sliter å sortere ut all driten som finnes her.... Uansett drømmepcen har: 13-15'' helst rundt 14.1'' skjerm Høy batteritid Skjermkort kapabelt til å spille litt (må i alle fall kunne kjøre diablo III) Webcam 4gig minne Mja.. er vel egentlig det jeg leter etter, men sliter med å finne. Prisklassen ligger vel på under 7000 ca, da budsjettet fikk seg en smell etter en langhelg i Las Vegas... Takker for svar Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Til de kriteriene kan jeg ikke tenke meg at en annen laptop enn Dell Studio 14z er det beste valget. Her er en anmeldelse. Som det nevnes i anmeldelsen er grafikken forholdsvis svak, men Blizzards spill er ofte mer prosessorbaserte enn GPU-baserte. DIII er en stund unna, men kan ikke se at de skal sette voldsomt høye systemkrav i forhold til WoW: LK/Cataclysm. Her ser du hvor godt grafikkortet yter. Vil du ha kraftigere grafikk til en grei pris tror jeg du må kaste batteritid eller størrelse/vekt ut av vinduet og se på f.eks. en Acer-maskin. Lenke til kommentar
Bafsemann Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Ja det var vel egentlig det jeg tenkte meg, må vel fire litt på krava... Men nok et spørsmål! Denne HP dv4t. Funker skjermkorter tåelig til spilling? Evt. hvor bra er selve pc'en sammenligna med Dell'en du linka? Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ikke verst den heller. Skjermkortet er en del bedre (sammenlikning HP vs Dell) og det er 1 GB ekstra RAM inkludert, men prosessoren er akkurat den samme. Om du er villig til å betale 400 dollar mer for cirka 30% bedre grafikkytelse er opp til deg selv. : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå