Gå til innhold

Bærbar under 7k

haldor90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde kjøpt denne http://www.lefdal.com/product/data/barbar-...5EO/hp-pavilion

Skjermkortet i denne er rundt 60% bedre i målinger men dette er et tilbud da maskinen vingler fra 6990,- til 8990,- så ta avgjørelsen raskt.. Den lå på 6990,- i nettbutikken til Elkjøp i går men er satt opp igjen i dag til 8995,- og som kjent så er Elkjøp og Lefdal partnere. Det er definitivt den kraftigste maskinen du får til under 7000,- pr i dag..

Lenke til kommentar

Hei haldor!

Har brukt en HP dv-7 17-tommer en stund nå, og er svært fornøyd! Nå er det imidlertid snart tid for en oppgradering, og planen er HP igjen, så det syns jeg ikke du skal være redd for!

Forøvrig syns jeg tipset du vikk virker bra, men jeg lurer på hva som er forskjellen på den og denne ? Selv har jeg tittet litt på sistnevnte, og er 90% sikker på at det blir den, med mindre noen forteller meg at det er riv ruskende galt! :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

...regner med at denne tråden kanskje er død nå, men uansett, en liten oppdatering av status per idag...

Pc'en min døde. :/

Trodde igrunn bare det var en softwarefeil på gang, men etter over en måneds service hos Elkjøp, ser det ut til at jeg må dra dit og bytte/få refundert imorgen.

Jaja. Trist, men sant. Var blitt veldig glad i den, til tross for all mulig shitware som kommer bundled, men det ser det ut til at de fleste laptoper gjør idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...