hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Hei. Noen som vet hvor jeg kan få skaffet fargelinser? De skal være mørkebrune. Og jeg har vært innom maaange nettsider. Men har ikke funnet den mørke fargen.. takk for svar:P 1 Lenke til kommentar
Linneamm Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Hei. Noen som vet hvor jeg kan få skaffet fargelinser? De skal være mørkebrune. Og jeg har vært innom maaange nettsider. Men har ikke funnet den mørke fargen.. takk for svar:P Du får kjøpt hos optikere, men du foretrekker over nettet? Optikeren der jeg kjøpte mine, Din optikker, hadde maaaange å velge i, og også etter hvordan du kommer til å bruke dem (om du skal ha månedslinser, dagslinser, linser du kan sove med osv). Men ellers kan du jo se her, om du ikke alt har vært her da http://www.fargedelinser.no/index.php?cPath=1_7 1 Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 4. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Hei. Noen som vet hvor jeg kan få skaffet fargelinser? De skal være mørkebrune. Og jeg har vært innom maaange nettsider. Men har ikke funnet den mørke fargen.. takk for svar:P Du får kjøpt hos optikere, men du foretrekker over nettet? Optikeren der jeg kjøpte mine, Din optikker, hadde maaaange å velge i, og også etter hvordan du kommer til å bruke dem (om du skal ha månedslinser, dagslinser, linser du kan sove med osv). Men ellers kan du jo se her, om du ikke alt har vært her da http://www.fargedelinser.no/index.php?cPath=1_7 åå, takk! var mye bra der. men jeg leter fortsatt etter noen spesielle:o så brune som mulig. mørkebrune tho:) men tusen takk! 1 Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 4. november 2009 Rapporter Del Skrevet 4. november 2009 Jeg anbefaler deg Circle Lens fra Charleneshop. Men de har jo også en forstørrende effekt. Vet ikke helt om du er ute etter akkurat det. Her. Du har feilpostet tråden, forresten. 1 Lenke til kommentar
hAsJHASJhasjHaSj Skrevet 5. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2009 Jeg anbefaler deg Circle Lens fra Charleneshop. Men de har jo også en forstørrende effekt. Vet ikke helt om du er ute etter akkurat det. Her. Du har feilpostet tråden, forresten. Feilpostet tråden ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå