Robinp88 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Etter vennen min har sett på meg spille OPF2, Borderlands og Dragon Age på mic PC sjekket han banken og fant ut at han hadde 4000 å rutte med. Seffølgelig vil jeg hjelper ettersom jeg nesten akkurat bygde min første PC og syntes det var kjempe gøy. Dette er å få mest mulig for pengene. Jeg rotet fram noen gamle deler som jeg tekte jeg kunne bruke. Jeg har: -7200 Barracuda Hd 200gb (funger denne hardsiken med nyeere systemer, er ganske gammel). -Plain DVD rom -Lite kabinett(målte at det var plass til et hovedkort på rundt 24x21cm ca). Så jeg trenger -Hovedkort -Skjermkort -PSU -Minne -Prosessor Tenkte et sånt oppsett. -Hovedkort 559 -2xMinne 632 -Skjermkort 1099 -Prosessor 645 -PSU 747 total: 3682 Er det noe her som ikke passer sammen, eller noe du ville byttet ut med noe som fungerer bedre eller bedre sammen? Jeg vet ikke så mye om hardware så satt sammen dette etter beste evne. Må evt. kansje kjøpe et kabinett, hva er det jeg må passe på da? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Osse Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 ser greit ut, men du trenger ikke bruke så my på psu her får du god psu og kabinett for samme prisen Lenke til kommentar
Robinp88 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 ser greit ut, men du trenger ikke bruke så my på psu her får du god psu og kabinett for samme prisen Takk, gikk for den kombinasjonen der. Måtte skifte ut litt på resten pga. at tilbudet gikk ut og ram ble solgt ut av lageret. Handlelisten ble slik +kabinett/psu fra amentio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå