Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Den gule rammen rundt msnbildet ditt forteller dine venner på msn at din status på msn er borte. Vanlig er deg grønn som forteller at du er tilgjengelig og når den er rød, er din status opptatt.... Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg mistenker at du bare har holdt inne "tab" knappen, slik at du har klart å markere et flash objekt. Mest sanssynlig har du klart å markere et banner eller noe som er i flash. Det samme kjedde med meg også (uansett side, så lenge var flash). Men jeg får ikke det nå lenger, kanskje det har blitt fikset i en oppdatering.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg sjekket utgående trafikk i windows ledetekst, det var en ukjent IP adresse som forsvant etterpå... De som kaller meg paranoid og bare ler av emnet hadde hatt godt av å oppleve noe lignende selv, du skal være både dum og likegyldig hvis du bare gir f. ville likegodt si en ikke eksisterende eller dårlig brannmur også er gi litt f. Jeg har skrudd på brannmur i Windows, men vet ikke om den funker lenger... jeg kan ikke så mye data at det gjør noe, installerte virusprogrammer og brannmurer før uten helt å vite hvor bra det jeg lastet ned var, og det endte jo stort sett bare med mas om å kjøpe fullversjoner, scanning som tok lang tid uten resultater, og ditt og datt... vet jeg burde beskytte Pc-en bedre, men jeg kan ikke så mye data, det b etyr dog ikke at jeg gir f. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg sjekket utgående trafikk i windows ledetekst, det var en ukjent IP adresse som forsvant etterpå... De som kaller meg paranoid og bare ler av emnet hadde hatt godt av å oppleve noe lignende selv, du skal være både dum og likegyldig hvis du bare gir f. ville likegodt si en ikke eksisterende eller dårlig brannmur også er gi litt f. Jeg har skrudd på brannmur i Windows, men vet ikke om den funker lenger... jeg kan ikke så mye data at det gjør noe, installerte virusprogrammer og brannmurer før uten helt å vite hvor bra det jeg lastet ned var, og det endte jo stort sett bare med mas om å kjøpe fullversjoner, scanning som tok lang tid uten resultater, og ditt og datt... vet jeg burde beskytte Pc-en bedre, men jeg kan ikke så mye data, det b etyr dog ikke at jeg gir f. Som nevnt før så får du nok bedre hjelp i egnet kategori. Flytter den derfor dit så noen med peiling kan hjelpe deg å beskytte maskinen din Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har man ikke annet å gjøre enn å harselere over trådstarter kan man i stedet besøke denne siden, for nå er det nemlig slutt på slikt tøv i denne tråden. De som måtte falle for fristelsen kan forvente seg en liten advarsel i innboksen. (Som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå