Gjest Trådstarter Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hei Dette har vart ganske lenge, men tenkte ikke så mye på det før nå.. Når jeg er med mine nærmeste venner, f.eks er å henger ute, så klarer jeg ikke lenger ha det så gøy som jeg hadde det før, f.eks jeg ler ikke like mye lenger hvis noen sier noe morsomt. Som også har ført til depremerende tanker osv etter en kveld f.eks der jeg har vært med mine bestevenner da. For jeg klarte ikke ha det så gøy som jeg egentlig skulle hatt. Og det fører også til at jeg føler meg litt som en outsider, når jeg ikke ler, jeg finner ikke samtalene dems like interresante mer, og jeg merker jeg hører mindre og mindre på dem. Men med litt alkohol er det gøy som bare det. Dette er venner jeg har kjent siden jeg var liten. Idag tenkte jeg litt på det, tror problemet er at jeg kjenner de altfor godt, jeg trenger andre for å underholde meg, folk med andre sider enn disse bestevennene mine. Tror faktisk det bare er 1 venn som faktisk klarer underholde meg av mine nærmeste venner, men han er da klovnen som jeg pleide å være i "gjengen". Nå føler jeg bare at jeg er der uten å ha det gøy, bare for å vise at jeg er venn med de enda, så henger jeg med de. Jeg liker meg mye bedre i det stadiet når jeg blir kjent med nye mennesker og jeg lærer bli kjent med dem. Har også fått litt kjipe tanker i det siste, tenker f.eks at hvis jeg får svine influensa så håper jeg at jeg er en av dem få som dør av det. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Prøv å skaff deg noen nye kontakter med samme interesse som deg. Men behold barnsdomsvennene dine, kjekt å alltid kjenne noen. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg er alltid åpen for nye bekjentskaper Men nå er jeg ikke akkurat den typen som tar kontakt med folk jeg ikke kjenner om jeg er klin edru, men det skal jeg jobbe med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå