weebl Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hei! jeg har i løpet av dagen blitt veldig blodskutt på et øye, så også tidligere i dag at jeg hadde noe gul guffe inne i øyekroken som ligner på "kviseguffe" synet starter også å bli litt blurry i kantene. var også mye sånn tørr "øyegørr" rundt øyet når jeg våkna i morges. det andre øyet er også litt blodskutt men ikke noe mer enn det. jeg har tidligere ikke hatt noen allergier bortsett fra julestjerner (noe jeg ikke har sett noe til enda i år) kan vel også si at jeg er for tia litt småforkjølt med rennende nese og da mest rennende på høyre side som da er samme side som det øyet som er verst (noen sammenheng?) var også i basenget i går, hva kan dette være? kan det bare være kloren fra basenget som utløste dette? eller bør jeg ta turen innom legen i mårra? -Weebl Endret 3. november 2009 av weebl Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er ikke sikker, kan vere øyekatar, og kan ha en sammenheng med forsjølelsen, eller hadt noe med bassengturen. Hvist det ikke er bedre i morgen ville jeg tadt turen innom legen for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
K-L-E Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kanskje det er en øyeinfeksjon? Da blir synet ofte "blurry" og du får en gul guffe. Men våkner du ofte med "søvn" i øynene som kanskje har størknet? Det er typisk for øyeinfeksjon, ikke farlig, men irritabelt. Basseng uten klor kan utløse infeksjoner med tanke på alle bakteriene som er i bassenget, som kan komme på øye. Lenke til kommentar
WD- Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Gå til lege. Det er bedre å være føre var. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kan være øyekatarr ja. Opplevde det samme som du beskriver i fjor, og da stakk jeg innom legekontoret å sa jeg trodde jeg hadde øyekatarr. Dama i skranken så på meg og antok det samme, og skreiv ut resept. Øyedråpene jeg fikk fungerte, og etter noen dager var jeg bra igjen. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 var hos legen i dag, har en øyeinnfeksjon fikk øyedråper med pensilin i. tror de demper kløa i øynene også, føles iaf slik (kan være placebo da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå