Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenteproblemer, trenger råd og tips.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg bare skumlest gjennom tråden, men det virker som at jenter liker deg, derfor skal du aldri mer tenke på at du ikke er kjekk/bra nok. Hva som blir karakterisert som pent av oss jenter er også veldig individuelt.

Jeg tror problemet ditt er at du gir for lite av deg selv. Hvis du vil være kjæreste, så må du for all del ikke oppføre deg som en venn! Hvis en jente skal tørre og åpne seg opp ovenfor deg, så må du vise at du er mottakelig for det. Vi jenter er redde for å bli såret vi også, og hvis vi føler at det nærmer seg mer et vennskap, så finner vi heller på noe annet før vi begynner å bli glad i personen.

De aller fleste jenter som ikke føler seg sikre på gutten, ender som regel opp med å gjøre noe teit. Det er en helt forferdelig følelse og ikke føle seg sikker - man freaker helt ut innvendig. Jeg tror mange gutter er litt flinkere til å tenke "jaja, det ordner seg nok", enn det vi jenter er.

Uansett - det er et dårlig tegn når jenta blir sånn. Du kan godt bare ignorere det slik som andre beskrev i tråden, men da vil hun mest sannsynlig bli sliten og lei av hele deg. Hvis man skal få et forhold til å fungere, så må man ikke ignorere slike ting, for det har som regel en årskak. Så får du heller spørre henne pent om du kan være så snill og få en liten klem. Hvis du smelter henne, så slutter hun mest sannsynlig med spillet. (Hvis det er følelser med i bildet).

Lenke til kommentar

Njæh, alikevel er dette en jente som ikke er redd for å ta insiativ, tror det kanskje hadde funket hvis jeg kunne skrudd tiden et par-tre uker tilbake. Jeg dreit meg ut allerede dagen etter hun la ann på meg som sagt, jeg hadde sex med en annen jente og hun stormet inn på rommet. Det er litt mer komplisert enn som så, i tillegg til at jeg var full men det kan være det samme.

Tror du har missforstått litt, det er nok ikke følelser med i bilde såvidt jeg vet. Tror ikke en klem hadde gjort noe forskjell, for vi klemmer jo hele tiden uansett. Det jeg tror er at den greia med bestekompisen min ikke er et spill engang, det er derfor jeg blir litt sur, om det så er det så har hun ihvertfall rundlurt meg helt, men tviler...

Har gitt henne mange muligheter der hun kan vise hva hun egentlig vil men hun har ikke brukt dem. Har også veldig oppfatning av at denne jenta ikke er som de fleste andre jenter, hun er veldig frempå og ikke redd for å si ifra eller flørte eller noe sånt, en jente med litt bein i nesa og det synes jeg er veldig viktig. Hater sånne jenter som hører på alt jeg sier og gjør nesten hva som helst jeg ber dem om.

Det at jeg oppfører meg for mye som en venn stemmer veldig bra tror jeg, prøver å skjerpe meg litt på det. Jeg vet at denne jenta synes jeg er kjekk fordi det har hun sagt til venninne sine og til meg forsåvidt, men bra nok var jeg tydeligvis ikke, men er ihvertfall noe jeg kan jobbe med :p

Er det ikke kjedelig for jenter når det blir for lett? Altså hun nye jenta legger jo ann på meg, men jeg har tatt insiativet til å ta litt styring og drive det fremover med engang, blir det ikke litt kjedelig for jenta da når hun ikke må "kjempe" litt? :p Jeg er veldig sånn selv ihvertfall, er ikke noe inntressant med jenter som kaster seg over deg med en gang og virker helt desperate.

Lenke til kommentar

Jeg bare mente generelt angående jenter som kan oppføre seg teit.

Er det ikke følelser så handler det sikkert bare om oppmerksomhet fra hennes side. Er det ikke følelser så er det ingen ting som har noe verdi. Da kan du bare gjøre som du vil.

Det er ikke noe moro og måtte kjempe for en gutt man er forelsket i. Å kjempe for en gutt man ikke har følelser for, har jeg ikke prøvd, så det kan jeg ikke si noe om. Da blir det bare et menningsløst tidsfordriv. Jeg tror ikke jeg har så mye å bidra med i denne tråden... Lykke til.

Lenke til kommentar

Møtte hun nye jenta igjen igår og det ser ut til å gå veien ihvertfall. Hun som har tatt insiativ til begge treffene og det har vært kino/film alene begge gangene så det er jo tydelig hva hun vil.

Jeg prøvde for harde livet å ta litt insiativ til berøring, og jeg tok på henne et par ganger men ikke noe å skryte av, litt skuffet av meg selv egentlig for redd for at jeg skal blowe det her til helvete også. Hun derimot tar endel insiativ, men det er jo liksom JEG som egentlig skal gjøre det da men..

Derimot er jeg veldig flink med blikk og øyekontakt, tror jeg selv ihvertfall, jeg har bra selvsikkerhet og er avslappet når jeg prater til henne, det er berøring jeg sliter mest med, men det er jo det viktigste såvidt jeg har skjønt... Og jeg tror hun har skjønt at jeg er inntressert (til tross for at jeg egentlig er usikker på hva jeg vil).

Tankene går i surr i hode mitt akkurat nå, altså hun er pen, søt, snill, har bra kropp og alt det der, men jeg føler liksom ikke noe, jeg savner henne ikke når jeg er borte fra henne, jeg vil like henne fordi hun er en jævli bra jente, mye bedre enn hun forrige, ihvertfall en som er bedre å satse på. Altså rent utseendemessig stiller hun ganske likt med hun forrige, hun forrige er ikke like tynn og har kanskje litt mer former, men begge har veldig bra kropper. Alikevel får hun forige meg kåt bare av å ta på låret eller klemme meg, mens hun andre tenker jeg ikke noe særlig over det.

Hun nye virker litt usikker, altså hun tar insiativ og sånn, men virker mer nølene en hun andre. Jeg aner ikke hvorfor jeg er fortsatt tenker på hun forige, jeg hadde tenkt å få henne ut av livet mitt som sagt, men det gikk helt til helvete, klarte ikke overse meldinger på msn, når hun ringer, jeg lurer på hva hun driver med å savner henne som faen. Jeg er jo glad i henne og synes hun er dritkul å henge med, men jeg er bitter fordi jeg ikke var bra nok og har lyst til å ta hevn med å gjøre henne lei seg (altså ditche henne), men det får meg egentlig bare til å føle meg dårligere. Det er liksom det underbevistheten min tenker.

Denne jenta går hovedsakelig etter utseende når det gjelder gutter, så jeg undrer meg litt om hvordan hun rota seg borti meg ;S

Lenke til kommentar

Gi det tid. Det tar tid å komme over jenter, men etterhvert løsner det. For min del og etter min erfaring hvertfall..

Tror ikke det er noe å bekymre seg over, og hvis "oppfølgeren" spør om hvorfor du ikke tar noe initiativ så bare sier du det som det er, du vil ikke blowe det ved å gjøre noe dumt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hanne_*

Den her følte jeg måtte svare på! :) Jeg er en jente som har utseende med meg, ikke for å virke selvopptatt eller noe sånt men hvor enn jeg går så spør gutter om tlf nr mitt og ber mer ut. Hør på meg nå! :p

JEG falt for en gutt som ikke er kjekk i det hele tatt! han er en av mine nærmeste venner. Vet du hvorfor jeg falt for han det var pga han viste at han hadde selvtillit ikke gikk med skuldrene nede ikke virket så pjuskete osv. Jenter liker gutter som har selvtilit uansett hvordan han ser ut. Du sier hele iden at jenter faller for gutter som er kjekke, ja det er sant om jenta er 14-18 år.Når man blir litt eldre 20 og oppover så betyr utseende veldig lite når du vil finne deg noen du vil ha ett forhold med. Ja selvsagt utseende er det første du legger merke til men det er personligheten som teller.

Jeg ble ihvertfall forelsket i den fyren og jeg er fortsatt sammen med han. Så om du tror de jentene dumper deg pga utseende så tar du feil. En ting til du sier at hun jenta brukte eksen som en unnskyldning for å si at hun ikke kan være med meg alt jeg har å si på den der er TULL!! jeg har selv brukt eksen for å få vekk gutter ( ikke min stolte side) men om du vil forandre på ting ikke gå inn i ett rom med lite selvtilit gå inn som om du eier hele rommet, smil :) hvis du liker jenta så ikke vær redd, om hun liker deg får du fort legge merke til om hun ikke gjør det så sier jeg bare Plenty Fish In The Sea

Masse lykke til og husk bare at selvtillit er ordet! :)

Lenke til kommentar

Ja altså jeg trodde ikke på det med eksen jeg heller, jeg spurte henne rett ut om hun bare ville være venner før hun hadde kommet frem til noe, og da sa hun at hun ikke var sikker å måtte tenke. Det var først etterpå det med eksen kom opp, men hvis hun ville bli kvitt meg, hvorfor la hun ann på meg i utgangspunktet ;o

Nå er ikke jeg sånn usansynelig stygg da, får høre at jeg er kjekk av jenter og sånn, men er ikke noe veltrent eller noe sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hanne_*
Det var først etterpå det med eksen kom opp, men hvis hun ville bli kvitt meg, hvorfor la hun ann på meg i utgangspunktet ;o

Fordi at hun mente det var ett eller annet ved deg som sikkert var utrolig! Som hun ikke klarte å gi slipp på. Det skal heller ikke så mye til før jenter ombestemmer seg. Kanskje var det en ting ved deg som hun ikke likte derfor prøvde å finne en unnskyldning til å ikke være med deg mer. Kankje du var for plagsom når hun skulle ta avgjørelsen sin. Kanskje hun fikk for mange meldinger av deg, kanskje du sa en ting feil. Du må huske på når en jente er usikker gi henne tid. Gjør andre ting ikke send henne melding ikke ring henne ikke gjør noe som det der. Jenter liker at gutter ikke viser for mye interesse i begynnelsen da får de kalde føtter med en gang de ser at gutten er på hue med meldinger og tlf samtaler.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke tenkt på den måten! hvis hun virkelig hadde lyst til å ha noe mer med deg så hadde hun vært glad for at du ringer henne i fylla, men neste gang så vet du at du skal ta det roligere.du virker da som en utrolig hyggelig gutt! Jeg vet ikke har selv datet en som var helt lik deg og det funka ikke for meg fordi jeg viste at han var for interessert i meg. Jenter ser alltid etter gutter som ikke er for masete og for klengete. Jeg vet ihvertfall at jeg gjør det. Trenger friheten min hehe..

Lenke til kommentar

Kan vel tenkes at hun trengte noen å trøste seg på etter det med eksen, jeg vet at det er sant, hun ble dumpet for ei anna jente og det var ikke lange tia imellom. Har vært borti disse nysingle jentene før og det pleier sjeldent å gå bra, sist gang så kuttet hun kontakt etter jeg spurte om hun ville i forhold eller hva hun ville. Og vi hadde kommet ganske langt, hadde sex mange ganger, filmkvelder masse klining og kosing så skjønner ikke greia jeg.

Lenke til kommentar

Det var ikke det at jeg ringte henne i fylla i seg selv, heller det jeg sa, som kanskje ikke akkurat var sjarmerende. :)

Masete og klengete er jeg ikke, ikke tror jeg jentene vet at jeg er intr heller, bortsett fra hun forige fordi hun fortalte jeg det (tabbe i know). Z.x

Lenke til kommentar

Hun ble dumpet av den andre gutten og er skikkelig lei seg nå. Ikke klar for forhold, yeah right, hva ville hun egentlig med han da? -.- Hun påstår det fortsatt men jeg tror ikke på et ord av det.

Jeg er skikkelig bitter, føler hun utnyttet meg for å komme seg lettere over eksen. For så å dumpe meg når hun følte det gikk for langt, men at hun synes jeg var kul å henge med og derfor fortsatt ville være venner. Uansett om hun ikke var klar for noe forhold, som jeg forsåvidt aldri hadde brunget opp (bortsett fra fylla kanskje, husker ikke) så virket hun ikke akkurat villig til å fortsette å "rote" eller holde på eller hva jeg skal kalle det.

Synes det er skikkelig dårlig gjort av henne og ikke tørre å si meg sannheten engang, hun synes han andre gutten var rasshøl fordi han ikke gadd å fortsette noe å bare ville være venner fordi han ikke følte noe, men hun gjorde jo akkurat samme greia mot meg. "Dårlig gjort å først flørte skikkelig for så og si at man ikke ville noe er dårlig gjort sier hun". Hva faen tenker jeg da, det var jo AKKURAT slik hun var mot meg, hun flørter forsåvidt endel fortsatt, men hun sier ting som indikerer veldig mot at vi bare er venner. Hun vil møte venner av meg hun synes er kjekke osv, jeg er bare lei av hele greia...

Jeg sliter med tanken på hvordan hun har behandlet meg for så å slenge mitt i fleisen på meg at hun hadde funnet en ny, greit nok jeg er ikke den som blir mest såret av slike ting, men det går ut over selvrespekten min og jeg føler et sterkt sug etter å kvitte meg med jenta.

Føler nesten hun ikke fortjener å være venn med meg, men det er vanskelig å kutte kontakt med hun, fordi hun tar kontakt med meg hver dag, og en side av meg vil fortsatt være venner, mens den andre vil kutte henne ut.

Gidder ikke spørre henne rett ut hva hun mente med greia fra starten av, fordi jeg kan aldri vite om det er ærlige ord som kommer ut av henne uansett....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...