Gjest Gjest Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Poster med gjest da jeg ikke vil at venner og sånn skal se dette, liker ikke å dele dette med kjente. Problemet er jenter. Jeg fyller snart 19 år og har aldri hatt en ordentlig kjæreste, dvs ikke siden barneskolen eller noe. Helt uten erfaring er jeg derimot ikke, fordi det hender fra tid til annen at ei eller annen jente prøver seg på meg, men dette er liksom ikke jenter fra aller øverste hylle, og jeg har prøvd flere ganger men sjeldent jeg føler eller vil noe tilbake. Ikke det at jeg har så sinnsykt høye krav, men jeg synes det er viktig at jenta har former, fin rompe og et søtt ansikt og selvfølgelig en bra personlighet da. Riktignok har det blitt noen få som jeg faktisk kunne tenke meg og satse på, men felles for alle dem er at dem har dumpa meg/kan vi bare være venner greia, etter en stund. Og dette er jenter som har lagt ann på meg, jenter som har tatt insiativet til å bli noe mer en venner, insiativ til sex, you name it, også viser det seg at de egentlig ikke liker meg eller vil inn i noe forhold alikevel. Jeg har endel sperrer selv mentalt sett, og jeg tror jeg per dags dato aldri har sjekket opp ei jente på ordentlig vis. Nærmeste er vel at jeg har plukket meg ut ei jente, kommer i kontakt med henne også blir vi venner, eller så faller venninna eller noe for meg istedet. Jeg sliter med å vise jenter at jeg liker dem som mer en venner, redd for å bli avvist vil jeg tro, fordi det er liksom et nederlag, jeg ligger alltid hakket bak jenta og venter på at hun skal ta det videre, noe som sjeldent skjer. Jeg føler jeg ikke er bra nok, dvs jeg har selvtillit, er livlig, kul, til å stole på osv, men føler at jeg ikke er kjekk nok. For jenter går etter de kjekke gutta sant? Alle sier det motsatte, men mine erfaringer tilsier noe annet. Jeg har jo endel venner som jeg vet alle jenter synes er dritkjekke, og jeg ser jo hvor lett de plukker opp jenter. Jeg er også veldig pessimist sånn sett, stort sett alle jenter synes jeg er søt, jeg er den søteste de kjenner osv, får høre det nesten hele tiden. Søt tolker ikke jeg positivt når det gjelder jenter, men jeg har hørt flere ganger at jeg kjekk også, men jeg klarer liksom ikke tro på det, jeg tenker at det enten er noe de sier for de har følelser for meg eller fordi de bare har sær smak på gutter. Hvis jeg hadde vært kjekk så hadde jo alle de deilige jentene kommet gratis? Uansett, skjedde en episode nå nylig med ei jente. Hun var venn med ei venninne av meg og begge to var med på en fest. Utover kvelden begynte denne jenta å flørte med meg og endte opp med litt roting. Jenta var jo veldig pen og langt over det jeg hadde sjanse på, trodde jeg, så jeg hadde ikke høye forventningene når vi våkna opp side om side neste morgen, men hun var fortsatt på og ville kose, hun ga meg telefonummeret sitt osv. Jeg begynte å like denne jenta, og jeg tok insiativ selv til å ta det videre etterhvert. Jeg var drithappy og fikk veldig høye forhåpninger, for det virket som om det var liten tvil om hva hun ville. Det gikk vel ca to uker så gikk alt til helvete. Begynte med at hun ble usikker og måtte tenke pga hun nettopp hadde vært i et forhold og ikke var helt over eksen enda og slet med å få følelser osv. Jeg prøvde å gi henne litt rom, men jeg gjør den store tabben at jeg ringer hun i fylla, og sa diverse ting som jeg absolutt ikke burde sagt, men på den lyse siden gjorde jeg sikkert valget lettere for henne, selv om jeg tror det hadde endt slik uansett, hun ville bare være venner fordi hun var ikke klar for noe forhold. 2-3 dager senere så begynner hun med en kjekkas som alle liker osv, riktignok fra hennes egne ord viste ikke hun om han var så keen, men hun derimot virker jo helt desperat etter han. Ikke klar for noe forhold? Ye right..... Sikker på at hun hadde blitt sammen med han fyren om hun hadde sjansen. Og jeg sitter igjen med svarteper og føler meg som en dass, jeg hadde ikke følelser for jenta så gikk greit sånn sett, men føler meg utnytta og ditcha, for å få meg til å føle meg litt bedre så droppa jeg jenta helt, ville bare ha hu ut av livet mitt. Det gikk rett scheise, vi møttes på gata og hun ville prate blablabla, og endte med at hun fikk vilja si og vi ble enige om å bli venner igjen. Er faktisk fortsatt usikker på om jeg vil være venn med hun, men det er en annen sak. Ble langt dette, men håper noen gidder å lese igjennom å komme med råd og tips. Setter veldig stor pris på det, fordi jeg føler at noe må gjøres her, akkurat nå savner jeg ei jente å kose og flørte med, sikkert noe med at jeg nettopp ble ditcha av den jenta, men det er liksom ikke jeg som har kontroll på mitt kjærlighetsliv, fordi de gangene det blir noe så er det alltid på jentas insiativ, fordi jeg er så jævli håpløs på å sjekke opp jenter! :\ Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Advarsel - kan inneholde tilløp til grov språkbruk og verbal bitchslapping. Du er herved advart. ------------------------------------------------------------- Unnskyld språkbruken, men Hva. I. De. Innerste. Svarte. Avkroker. Av. HELVETE!? Jeg priser gudene for at du skriver som gjest så jeg ikke har den minste sjans til å spore deg opp, ellers hadde jeg funnet deg og bitchslappet deg herfra til Nordkapp og tilbake. Men fra spøk til Bjarne... Først litt tough love. Damene som dumpet deg, bare ville være venner, ikke liker deg og ikke ville inn i noe forhold likevel har garantert vært både interessert, likt deg og antagelig hatt lyst til å gå inn i et forhold med deg, men fordi du oppfører deg som en ryggradsløs vattpikk uten noen som helst form for baller så synker interessen som et blylodd og de tar den "skånsomme" veien ut, evt dumper deg som en muggen potet. Ja, det er faktisk DIN FEIL at det går til helvete, men ikke fordi du ikke er kjekk. Det er fordi du aldri tar initiativ, aldri leder og aldri viser at du er noe annet enn en pokkers rævdilter som venter på at hun skal dra lasset. Derfor! Og for å legge stein til byrden - ei jente skal vanligvis være vanvittig interessert for å ta initiativ til å flørte, bli med hjem, kose og til og med ville ha sex med deg. Det strider nemlig mot alle de sosiale normene som samfunnet trøkker ned over ørene våre, for jenter oppfordres til å være pene og pyntlige og i beste fall invitere gutten til å ta initiativ for å unngå at lavpannede pottitbønder stempler de som billige tøser. Noe som betyr at du, min kjære gjest, er kveldens premiestut. I absolutt alle betydninger av ordet. La meg så ta et dypt åndedrag og la frustrasjonen forsvinne ut... Hvis jeg hadde vært kjekk... Ah, den akk så seiglivede utseende-myten... La meg stave det for deg: P i s s p r e i k . Joda, godt utseende gir deg noen gratissjanser, men du skal være hinsides sjøstygg før utseende blir et reelt handicap. Jeg setter glatt ei årslønn på at du faktisk er helt normal utseendemessig, men at du feiler hardt på det personlige og sosiale planet og at du forteller deg selv at "jeg får ikke damer fordi jeg ikke er kjekk" fordi du har håpløst digre skylapper og ikke kan/vil se at det er oppførselen din det er noe galt med. Her er dagens kinaputt - godt utseende fungerer fordi det gir en gylden mulighet til å kultivere riktige tanke- og handlingsmønstre fra ung alder. Diverse forskning tyder på at vi mennesker tillegger folk vi oppfatter som "pene" gode egenskaper, og siden en kjekk kar vil bli sosialisert og innprentet med at alle liker ham, at han kan slippe unna med mer enn sidemannen og at det skummer i trusene på damene bare han ser på dem vil han få bygd et fjell av selvtillit og et verdensbilde som er basert på at hele verden er hans lekeplass. Kort sagt - han vinner fordi han forventer å vinne, og fordi noe annet ligger så totalt utenfor hans virkelighet at tanken er fullstendig absurd. Dessuten, tygg på følgende lille tankenøtt - "godt" utseende er en sosial konstruksjon, basert på ideene til de som sitter på toppen og styrer sirkuset. Hadde en småfeit familiefar med colabunn-briller og vikende hårfeste blitt pushet like hardt som den muskuløse typen med tredagers og kløft i haka hadde jeg satt ei årslønn til på at han hadde vært ca like "kul" som de veltrente mannemodellene vi ser over alt i dag. Forventninger og verdensbilder gjelder også for deg, bare med motsatt fortegn. Hele posten oser av at du ikke syns du er god nok, du setter deg selv opp til å løpe om kapp mot bestekompisen med to armer og ett bein surret fast på ryggen, og du blir forbanna når du taper fordi du mener han hadde et mye bedre utgangspunkt. Well, du-uh. For eksempel - når damene kaster seg over kompisene dine er det fordi de er "kjekke". Når damene nærmest tar løpefart, sprer beina og sikter på pikken din og generelt gjør alt utenom å gå rundt med en plakat der det står "Jeg er kåt på deg, ta meg med hjem og beis meg som ei låvedør" så føler du likevel at du sitter med svarteper. Er det bare jeg som ser den elefantastisk digre logiske bristen her? De gir deg så mange klarsignaler at et trafikklys ville rødmet av skam, mest sannsynlig fordi de HAR LYST PÅ DEG (!), du feier det hele under teppet og bortforklarer det med sær smak og følelser og presterer så å følge opp med å syte fordi det ikke blir noe på deg!? Hva FAEN!? Sukk... OK... Brennhete tips: 1 - Gro noen baller og våg å ta sjansen på å vise initiativ og lede, ellers kommer du aldri ut av det hølet du har gravd deg ned i. Et lite spørsmål fra en bok av Michael Neill som det kanskje er verdt å stille seg - Vil du ikke satse fordi du er redd for å feile, eller vil du ikke satse fordi du er redd for å feile og føle deg elendig? 2 - Gjør noe med den forbasket lave selvverdien din og lær deg å godta at ja, du er kjekk. Slutt å vurdere deg selv ut ifra tanker og meninger som du selv tillegger folk. Du har ikke den minste anelse om hvorfor de sier du er kjekk, så godta det, føl deg bra fordi noen setter pris på deg og hold kjeft. 3 - Lær deg litt om kognitiv restrukturering. Ut ifra det du skriver har du enorme skylapper og er fastlåst i troen på at ingen egentlig liker deg til tross for overtydelige signaler om det motsatte. Dermed skaper du en selvoppfyllende profeti, og selv om du utvilsomt gjør veldig mye riktig siden jentene faktisk tar initiativ så bedriver du massiv selvsabotasje fordi du forventer at "skitt au, de 386 forrige gikk til helvete, så da gjør heeelt sikkert dette det også." Med mindre du er synsk så har du ingens om helst forutsetning for å mene dette, så du har en del mental oppvask å ta fatt på. 4 - Kom deg ut av offerrollen. Du er ansvarlig for din egen lykke, og du kan ikke henge feil på andre når din lykke går ad helvede. Ei heit jente sjekket deg opp, fulgte med deg hjem, ville helt sikkert pule og serverte praktisk talt seg selv på sølvfat, og når hun så gir opp og stikker fordi du er opptatt med å skyte deg selv i foten med bazooka så er det hennes feil? Please, biatch. 5 - Lær deg å bli lykkelig på egen hånd. Ut ifra posten din virker det ikke akkurat som du elsker deg selv, og hvis ikke du er fornøyd med deg kan du ikke forvente at andre skal være det. Følelser er smittsomme, og ingen vil ha jobben med å dra deg opp. Lenke til kommentar
Noraa Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Det første jeg tenker når jeg leser dette, er at du virker som en gutt som har for høye krav til hva du vil ha i forhold til hva du kan forvente. Du klager selv på at jentene kun vil ha dritkjekke gutter, men du har jo rimelig høye krav selv. (Former, fin rumpe, pen og bra personlighet) I tillegg sier du at du ikke mener du er spesielt kjekk selv. Kanskje du burde begynne å satse på noen på ditt eget nivå? Jeg vet ikke om det er det du mener, men ut i fra det du skriver virker det som om du er litt fortvilet over hvor overfladiske noen jenter er. Likevel virker du minst like overfladisk selv. Mitt råd for å slå an hos jentene er å bli god venn med dem, være sjarmerende, snill, gi komplimenter osv. Begynn med vennskap, ikke forvent noe seksuelt på første date liksom. EDIT: Og angående denne jenta som ble med deg hjem, for så å velge eksen sin. Kanskje hun rett og slett bare ville finne ut hvordan det føltes å ha sex med noen andre enn han, for å se om hun savnet han. Eller rett og slett bare for å gjøre han sjalu? Eller så syntes hun vel du var kjekk og ville ha noe med deg å gjøre, men det er tydelig du screwed it up, i så fall. Siden hun plutselig ombestemte seg. Endret 4. november 2009 av Noraa Lenke til kommentar
vandelayphoto Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Et herlig innlegg av Raven_Heart. Jeg håper trådstarter tar det med et smil. Du trenger egentlig bare et lite klaps på kinnet. Våkn opp. Du bestemmer selv hvem du er. Alle spiller en rolle, samfunnet er et sosialt spill. Spill kjekkas og se hva som skjer. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Faen så truffet jeg ble av innlegget til Raven_Heart. Men, jeg er fortsatt enig i alt han skrev. Fikk meg en latter og to også. ^^, Endret 4. november 2009 av Benny Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 det innlegget der redda dagen min. og klokka er bare 07:43 :O Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hehe tar det med et smil, var jo mange bra tips der. Jeg tar jo insiativ til å flørte litt med jenter som allerede har begynt å flørte med meg, men som du sier, jeg er ikke den som leder. F.eks hun siste jeg drev på med nå da, "jeg må alltid tvinge ting ut av deg" "gutter skal ikke være sånn" sa hun. Og hun er en av de jeg har vært flinkest med, men hun er en type jente jeg ihvertfall tror går etter "badboysa" og jeg er tror kanskje jeg dreit meg ut litt med at jeg var alt for åpen om hva jeg ville og følte, dvs vi snakket om det direkte, men hva vet vel jeg. Hun gikk faktisk ikke tilbake til eksen sin, men hun var ikke helt over han og var derfor ikke klar for noe nytt forhold. BS tenker jeg, bare en lett måte å bli kvitt meg på. Bare for å oppklare var det en helt ny kar hun gikk på. Satse på noen på mitt eget nivå? Altså jeg er ikke spessielt overfladisk, men hvis jeg skal få meg en dame så må jeg synes hun er pen, jeg må føle meg tiltrukket av henne, må være noe spessielt med henne liksom. Jeg har gitt mange jenter en sjanse, av de jeg anser som normale eller mindre pene, ikke ordentlig stygge, men jeg får aldri følelser for dem, sexen blir dårlig fordi jeg blir ikke ordentlig tiltrukket av dem, og jeg tar meg heller en runk liksom. Ei jente for 3-4 uker siden, som forsåvidt var forelska i meg, tror jeg ihvertfall. Hun prøvde å suge meg uten at jeg ble opphiset i det hele tatt, så måtte bare komme med en dårlig unnskyldning fordi det ble bare stress, og da ser ikke jeg vitsen... Mens andre jenter blir jeg opphissa bare de tar meg på utsiden av buksa. Jeg kan ikke noe for det, det er bare sånn jeg er. Jeg feiler ikke sosialt, har ikke noe problemer med å stifte nye bekjentskap osv, og jeg har et relativt greit vennenettverk. Er ikke sånn at jeg sitter hjemme hver dag uten noe å gjøre, jeg bare sliter med å ta den ledene rollen når det gjeller jenter... :\ Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hør på Raven! Fyren har enormt med peil! Selv om han sier det på en litt krass måte som kanskje gledet oss andre litt mer enn deg. Jeg vil råde deg til å lese igjennom innlegget til Raven og få med deg de viktige poengene. Utseende har nada niks å si, men det er selvtilliten, gutsen og verdensoppfatningen til en "kjekkas" som er det tiltrekkende. Og ikke hør på det Noraa sier.. Plasserer du deg selv i venne-kategorien med en gang, gjør du det plutselig mye vanskeligere for deg selv. Prøv å finn så mange par der ute du har støtt på som har vært langvarige venner før forholdet.. Du finner ikke mange av de. Og ikke minst har du langt fra for store krav til jentene. Du kan få akkurat den du vil ha, så lenge du selv er klar over det. "Kanskje du burde satse på noen på ditt eget nivå?" er det dummeste jeg har lest hittil i dag, og jeg har lest mye dumt i dag Lenke til kommentar
Gjest Uviktig Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Raven_heart skrev en god post, og det viktigste i hele posten hans er : _ INIATIV_, dessverre, men 9/10 ganger må vi guttene ta iniativ eller så skjer det ikke noe, iniativ er key her. Jeg var/er ganske lik deg, jenter sjekka/sjekker meg opp enda, jeg får en del gratis sjanser pga utseende mitt, fear enough, men om jeg ikke tar det videre da, etter at de har vist interesse, blir jeg glemt med en gang, utseende gir deg bare et lite forsprang, thats it. lov meg, neste gang du ser ei du liker, enten om det er ei du kjenner, ei på skolen, whatever, ta det fuckings iniativet, brent meg på det tusen ganger,forventa at jenta skal ta det videre ( not going to happennnnn') Lenke til kommentar
Ninnik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg er i et.. ja vil kalle deg et ganske sunt forhold og i natt drømte jeg at jeg var utro? Våkna rett før jeg måtte forklare meg heldigvis Er dette noe jeg bør være urolig for? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nei altså, jeg er ikke så sår at jeg tar meg nær av slike innlegg, det var akkurat slike svar jeg ville ha. Altså det er mange pene jenter som tar kontakt med meg og småflørter litt, men jeg tenker ikke særlig over det og tenker at det er kun friendly flørting. Og det jeg egentlig sliter med er å tenke på hvorfor slike jenter vil ha en som meg. Jeg vet at det er noe galt med personligheten min, i form av at jeg ikke tar insiativ, men det er det at jeg tenker at jeg ikke er kjekk nok som hindrer meg. Alle jentene jeg har hatt meg med, eller det har blitt noe med har jeg fått gratis, dvs jeg kan godt ha tatt insiativet til å prate med dem, men det er de som starter flørtinga, det er de som eskalerer og tar det videre, de som har tatt insiativ til å møtes igjen senere, de gangene jeg har måtte stått for insiativ selv har det altså ikke blitt noe. Selvtilliten er bra egentlig, og jeg tror de rundt meg oppfatter meg som en fyr som har det veldig bra med seg selv, jeg oppfører meg ikke nervøst eller noe forran jenter, men gutsen er vel helt bak mål. Kanskje det er derfor det aldri blir noe med de bra jentene, fordi de ikke gidder å stå for alt insiativ selv i og med at de ikke har noe problem med å finne seg noen andre for å si det slik, hun siste jenta jeg var med blir jo sjekket opp hele tiden. Uansett så hjelper det veldig med svarene her, får mye mer lyst til å prøve når jeg hører dette. Skal på fest til ei venninne nå til helga og der kommer det masse jenter så det er jo et fint sted å starte. Kanskje prøve meg på noen middels jenter først, da jeg synes det er lettere, mye lettere når jeg føler at jeg er bedre en jenta. Litt slemt og utnytte jenter sånn, men er jo det som må til kanskje? :\ "Kanskje du burde satse på noen på ditt eget nivå?" Bra du drepte den smurstafa, for det var akkurat slike svar jeg IKKE håpet på. =p Og når dere sier det så har alle de kjekkasvennene mine utstråling, selvtillit, guts osv, men jeg henger meg alltid opp i det de får gratis... Lenke til kommentar
Noraa Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Satse på noen på mitt eget nivå? Altså jeg er ikke spessielt overfladisk, men hvis jeg skal få meg en dame så må jeg synes hun er pen, jeg må føle meg tiltrukket av henne, må være noe spessielt med henne liksom. Det skjønner jeg Sier bare at du da heller ikke kan forvente at jenter alltid velger deg fremfor andre kjekkaser. Jenter vil jo også ha noen de syns er kjekke, føler seg tiltrukket av og syns det er noe spesielt med. Og ut i fra det du har skrevet virker det jo ikke helt som om det er den oppfatningen alle har av deg. Men som mange andre her har sagt: Ta litt initiativ selv og vis at du har selvtillit (uten å være blærete). Gutter med god personlighet, som er selvsikre og sjarmerende kan være mye mer attraktive enn en veldig kjekk og deilig, men blærete og frekk gutt. (har selv opplevd at personlighet kan gjøre mindre kjekke gutter veldig attraktive, og kjekke gutter med dårlig personlighet har plutselig mistet sjarmen når man blir bedre kjent med personligheten deres.) Beklager om jeg høres frekk eller skarp ut, det er ikke meningen å være slem. Bare prøver å være ærlig og se det fra en jentes point of view, noe du kanskje burde være interessert i, siden det er jenter du vil kapre. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg er i et.. ja vil kalle deg et ganske sunt forhold og i natt drømte jeg at jeg var utro? Våkna rett før jeg måtte forklare meg heldigvis Er dette noe jeg bør være urolig for? Dette har jeg drømt mange ganger og også at kjæresten min er utro en god del ganger. Ingenting å bekymre seg for Helt normalt. Må si jeg blir jævlig glad når jeg våkner og finnet ut at det hele bare var en tåpelig drøm og blir kysset på kinnet av kjæresten min. Wiiiii - alt er bare velstand! Lenke til kommentar
MathiasT-S Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 snip Kan jeg bare spørre hva du fikk i Norsk på skolen? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Satse på noen på mitt eget nivå? Altså jeg er ikke spessielt overfladisk, men hvis jeg skal få meg en dame så må jeg synes hun er pen, jeg må føle meg tiltrukket av henne, må være noe spessielt med henne liksom. Det skjønner jeg Sier bare at du da heller ikke kan forvente at jenter alltid velger deg fremfor andre kjekkaser. Jenter vil jo også ha noen de syns er kjekke, føler seg tiltrukket av og syns det er noe spesielt med. Og ut i fra det du har skrevet virker det jo ikke helt som om det er den oppfatningen alle har av deg. Men som mange andre her har sagt: Ta litt initiativ selv og vis at du har selvtillit (uten å være blærete). Gutter med god personlighet, som er selvsikre og sjarmerende kan være mye mer attraktive enn en veldig kjekk og deilig, men blærete og frekk gutt. (har selv opplevd at personlighet kan gjøre mindre kjekke gutter veldig attraktive, og kjekke gutter med dårlig personlighet har plutselig mistet sjarmen når man blir bedre kjent med personligheten deres.) Beklager om jeg høres frekk eller skarp ut, det er ikke meningen å være slem. Bare prøver å være ærlig og se det fra en jentes point of view, noe du kanskje burde være interessert i, siden det er jenter du vil kapre. Tja jeg får endel positive kommentarer på utseende mitt, men som sagt så betyr det lite for meg fordi jeg vet aldri om de virkelig mener det. Jeg vet jo at jeg ikke ser helt jævli ut, det er bare det jeg føler selv. Altså hvis jenter ikke jenter synes det er noe spessielt med meg tror jeg ikke at så mange hadde giddi å lagt ann på meg. Hun jenta som ikke var klar for noe forhold har begynt å flørte litt smått med meg igjen, men er veldig i tvil hva jeg skal gjøre. Usikker på om hun mener noe med det eller om hun bare er sånn, men hun viser meg mye mer oppmerksomhet enn de andre guttene. Og jeg er også redd for at hun ikke tørr prøve igjen siden jeg prøvde å få henne ut av livet mitt etter at hun "dumpa" meg sist, hun var helt desperat etter å bli venn med meg igjen. Altså jeg digger jenta, synes hun er dritkul og vi har det utrolig fett sammen, men jeg liker henne som venn, men jeg kunne godt tenkt meg noe mer med henne også. Ifølge vennene hennes likte hun meg, men hun er litt frem og tilbake og er veldig usikker på seg selv, ikke sånn selvtillit, men hun vet aldri hva hun selv vil ikke bare når det gjalt meg. Egentlig er jeg utrolig bitter fordi jeg fikk ikke pult henne engang, hun er litt sær på det og vil kjenne personen og stole 100% før hun går inn på noe sexuelt. Aner ikke hva jeg skal gjøre, fordi hvis jeg brenner meg selv igjen så klarer jeg ikke annet enn å droppe henne ut av livet mitt, og det er noe jeg ikke vil :\ Har ikke følelser for henne, jeg ble ikke lei meg når hun sa hun ikke var klar for noe forhold eller noe, men jeg liker henne utrolig godt og får en god følelse i meg når hun ringer meg, flørter med meg osv, og ingen andre jenter føles så veldig intressante i forhold til henne nå, betatt maybe? Lenke til kommentar
Gjest Uviktig Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 bare ta iniativet og eskaler det videre, se hva som skjer=) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ja jeg tror hun liker meg igjen, men det gjør meg så jævli usikker, altså jeg digger jenta og vil ha henne, men jeg har allerede brent meg på hu en gang Altså vi flørter ganske mye, hun legger seg i fanget mitt, tar meg på låret, sånne småting hele tiden.. Men hun er litt sånn flørtete person, så har liksom ikke tenkt noe særlig over det, men vi har en viss kjemi virker det som.. Uansett igår så var vi ute sammen. En kompis av meg hadde med ei jente med seg, og det startet med at jeg og hu venninna mi prata sammen, hun snakket om at gutter ville ha jenter så tynne osv at hun ville slanke seg og sånn. Jeg sier jo selvfølgelig at hun ikke er feit, fordi det er hun ikke, hun er jo ikke lubben engang. Så sier jeg at gutter, eller ihvertfall jeg synes det ikke gjør noe at jentene har litt kjøtt på kroppen og at jeg synes ikke de beinranglene er noe fine, så hvisker jeg henne i øre at hun kan se på venninna til kompisen min fordi hun har helt perfekt kropp. Ordentlige former, men ikke syltynn. Hun spørr meg tilbake om jeg synes hun er fin, og jeg sier jo som jeg mener at hun er bortimot perfekt og at jeg sjelden ser penere jenter. Og hun blir fettesjalu, hun begynner med engang å si at hun savner han andre gutten osv, (prøver å gjøre meg sjalu eller? =p) hun var furt og sinna resten av hele kvelden. "Du kan jo bare gå til txxxx du da" Det må vel være et tegn på at hun liker meg eller? Man blir vel ikke sjalu om en man ikke liker sier at han synes en jente er pen. Jeg vet det finnes flere fisk i havet, men jeg vil prøve med hun her først fordi jeg digger personligheten hennes og alt, og jenter som hun er ganske sjeldne og maks turn on=D Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Okei jeg kommer med en liten oppdatering her fordi ingen gadd å svare på den forige posten min. Jeg trenger litt hjelp her fordi jeg er helt lost angående hva jeg skal gjøre. Som sagt så ble hun veldig sjalu når jeg sa venninna var pen. Hun tar veldig mye på meg som sagt, men hun er også en veldig flørtete person, så jeg aner ikke om hun mener noe med det. Men alikevel så er det jo bare meg, som jeg da ser ihvertfall hun er slik mot. Jeg har vært veldig passiv hele veien fordi jeg aner virkelig ikke hvor jeg har henne. Bassert på oppførselen hennes alene skulle man tro hun liker meg, hun klenget veldig på meg igår, tilfeldigheter gjorde at hun sov over hos meg og da ville hun ha meg til å holde rundt henne osv. Ble jo ikke noe sex, men hun er jo som sagt den type person som må kjenne seg trygg på personen først osv så hadde heller ikke regnet med noe. Vi snakket om veldig mye forskjellig, hun begynte å prate om han gutten og at hun ikke var sånn all over han egentlig, men at hun savnet han fordi hun ikke hadde sett han på to uker osv og lurte på hvordan det gikk med han. Jeg aner ikke hva jeg bør gjøre, jeg skjønner jo at jeg må ta insiativ, men hvordan flørte med henne? Jeg kan jo ikke be henne ut på noe eller noe sånt pga situasjonen er såppass komplisert, jeg har holdt meg ganske passiv, mens hun har flørtet endel nå, men virker som det daffer av litt nå muligens siden jeg har vært litt passiv. Jeg aner jo ikke om hun mener noe med flørtinga og det irriterer meg, altså hvordan hun er i seg selv virker det som hun liker meg, men hun liker jo han andre gutten?? Eller er det bare noe hun drar opp for å gjøre meg sjalu? Hmmm Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det første du skal gjøre er å slutte å tenke. Det er klart som dagen at hun har en interesse av deg, og det er klart som dagen at du må handle før det er for sent. Hun fortsetter å servere deg mulighet etter mulighet for deg å dra dette videre, men pga tenkingen og analyseringen din gjør du ingen verdens ting. Hun har dratt dette lenge nok, og det er på tide at du nå tar rollen din som mann og går for kysset. Du skulle tatt det for lenge siden, og det er nok ikke lenge før hun gir opp, går til han andre, og du sitter igjen med en bekreftelse på at du ikke er tiltrekkende. (noe du helt tydelig er) Ta på henne, lek med henne, øyekontakt, flørting, osv. Du vil fort komme i situasjonen hvor du får mulighet til å kysse henne igjen. Gå for kysset før det er for sent! Jeg ser på det som et under at det ikke er for sent allerede, så her er hun helt klart intressert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå