BeFs Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvor mange har egentlig dimmer på soverommet? ... Ser for meg følgende scenario: "Å, oioi, nå har jeg skikkelig lyst til å pule. Æsj, nei, orker ikke å skru av lyset." Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Okay, da er det i hvert fall én av cirka 6 470 818 671, give or take a few. Det burde vært en poll her, altså. Tror nok det er flere enn så. Tror nok de aller fleste som ikke har komplekser mot sex i lys gjør det av og til. Noen ganger har man kun sex for sexens skyld, og ikke alt det andre rundt. Da trenger man ikke å sette en stemning på samme måte. Hvis man heller vil gå rett på sak så er det like så å hoppe over alt det andre, som f.eks stille inn lyset etter ønske. Variasjon er fint, og det samme er en kjapp en. EDIT: Det som hadde vært morsomt ville vært å skru av lyset midt under akten. Se hvordan reaksjonen blir da Endret 26. november 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
MissK Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Da er vi to av cirka 6 470 818 671, eller tre hvis man regner med kjæresten min så klart. Sex er ikke alltid planlagt. Vil man ta en kjapp en på kjøkkenbenken så skrur man ikke av lyset liksom... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det samme som MissK skrev tenkte jeg faktisk å skrive i går, men da tenkte jeg mer på stua. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Da er vi to av cirka 6 470 818 671, eller tre hvis man regner med kjæresten min så klart. Sex er ikke alltid planlagt. Vil man ta en kjapp en på kjøkkenbenken så skrur man ikke av lyset liksom... Hehe, joda, hvis jeg blir tatt på kjøkkenbenken og får lyse rett i øynene så slår jeg det heller av enn å ligge der med lyset rett i øynene og får hodepine Lenke til kommentar
MissK Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nå er kjøkken/soverom/stue samme rom for meg da, så det å ha sex på sofaen er det samme som å ha sex på senga, siden jeg lever i en 22 kvm leilighet. Men skrur veldig sjelden av lyset, med mindre vi egentlig har lagt oss og skal sove.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvor sterke lys har folk hjemme eller? "lyse rett i øynene". Så se en annen vei da ... Tenk hvis jeg får lys på meg, iiik. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvor mange har egentlig dimmer på soverommet? ... Ser for meg følgende scenario: "Å, oioi, nå har jeg skikkelig lyst til å pule. Æsj, nei, orker ikke å skru av lyset." Jeg har dimmer på soverommet og en av de er over sengen. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 nå er det jo egentlig bare samme meninger som går om og om igjen Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Hvor mange har egentlig dimmer på soverommet? ... Ser for meg følgende scenario: "Å, oioi, nå har jeg skikkelig lyst til å pule. Æsj, nei, orker ikke å skru av lyset." Jeg har dimmer på soverommet og en av de er over sengen. Heldig du er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg