Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Hvorfor lys under sex?

Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okay, da er det i hvert fall én av cirka 6 470 818 671, give or take a few.

Det burde vært en poll her, altså.

Tror nok det er flere enn så. Tror nok de aller fleste som ikke har komplekser mot sex i lys gjør det av og til. Noen ganger har man kun sex for sexens skyld, og ikke alt det andre rundt. Da trenger man ikke å sette en stemning på samme måte. Hvis man heller vil gå rett på sak så er det like så å hoppe over alt det andre, som f.eks stille inn lyset etter ønske. Variasjon er fint, og det samme er en kjapp en.

EDIT: Det som hadde vært morsomt ville vært å skru av lyset midt under akten. Se hvordan reaksjonen blir da :D

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Da er vi to av cirka 6 470 818 671, eller tre hvis man regner med kjæresten min så klart. Sex er ikke alltid planlagt. Vil man ta en kjapp en på kjøkkenbenken så skrur man ikke av lyset liksom...

Hehe, joda, hvis jeg blir tatt på kjøkkenbenken og får lyse rett i øynene så slår jeg det heller av enn å ligge der med lyset rett i øynene og får hodepine :p

Lenke til kommentar

Nå er kjøkken/soverom/stue samme rom for meg da, så det å ha sex på sofaen er det samme som å ha sex på senga, siden jeg lever i en 22 kvm leilighet. :p Men skrur veldig sjelden av lyset, med mindre vi egentlig har lagt oss og skal sove..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...