Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Hvorfor lys under sex?

Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis fruen sovner under forspillet så fortjener man vel egentlig ikke sex ;)

Dominant sex kan like godt foregå i et mørkt rom med telys!

Hvis fruen sover, kan han jo ha sex me henne for det om (hvis du har sakt at det er greit da).

Kan jo være litt spennende og våkne opp med pulse i 100 liksom :D

Dominant sex i et mørkt rom med telys tror jeg faktisk kan få spenningen opp litt ^^

Lenke til kommentar

Det å spise på en restaurant med dimmet belysning, eller se en film i mørket med telys og kakao er romantisk.

Klissete sæd, svette kropper, stønning og safter er ikke romantisk.

Selvfølgelig kan man ha "romantisk" sex, men hvor ofte har folk egentlig tid til dette? Ingen som har jobb, klesvask, besøk, stå opp tidlig, eller andre plikter her?

Vil minne om hovedinnlegget: "Hva er egentlig vitsen med å ha lyse på under sex?"

Lenke til kommentar
[quote name='Sacho_chan' post='14714420'

For å svare på emnet, lurer jeg også på hvorfor så mange vil gjøre dette med lyset på? Det gjør jo det hele kun til en impulsiv affære uten snev av romantikk eller begjær.

Kan du forklare "Det gjør jo det hele kun til en impulsiv affære uten snev av romantikk eller begjær." på en anna måte? Takk. Har litt problemer med å forstå noen ord. (Sikkert derfor jeg ikke forsto så mye av det første du skrev det) ;S

ps. Nei jeg er ikke liten. Jeg sliter bare veldig med dysleksi :(

Lenke til kommentar

@JeanDietrich (denne burde du ha sett komme):

For noen utrolig tafatte meninger som ytres her; å gjøre det i mørket - eller med dimmet lys, er jo det som er romantisk.

Hva skjedde med at alle har rett til sin subjektive mening? Og deretter retten - gjennom vår alles kjære Ytringsfriheten - til å når som helst og hvor som helst ytre denne på hvilken som helst måte?

For å svare på emnet, lurer jeg også på hvorfor så mange vil gjøre dette med lyset på? Det gjør jo det hele kun til en impulsiv affære uten snev av romantikk eller begjær.

Du insinuerer at alle måter å "gjøre det på" skal være en hendelse nøye planlagt, gjennomsyret av romantikk og begjær? Og at alt annet utenom kun er en impulsiv affære? Og hvem har lært deg at impulsivitet innebærer total mangel på begjær? Er du ikke enig at å være impulsiv på mange måter er et uttrykk for begjær, lyst og lidenskap?

Og for å komme til poenget: Alt dette bestemmes altså av om lyset er på eller ikke. Hvor er lidenskapen i å gjøre det som for oss mennesker innebærer størst fysisk nærhet uten å kunne se partneren?

Lenke til kommentar
@JeanDietrich (denne burde du ha sett komme):

Hva skjedde med at alle har rett til sin subjektive mening? Og deretter retten - gjennom vår alles kjære Ytringsfriheten - til å når som helst og hvor som helst ytre denne på hvilken som helst måte?

Men kjære deg, jeg nektet da ingen å YTRE meningene, jeg kalte dog ytringene for tafatte. Alt i ytringsfrihetens navn.

Ang. grammatikkdelen, så har du tydeligvis misforstått fatalt her. Det jeg bemerket, var hans blanding av engelsk og norsk, i tillegg til å bruke "ord" som ikke eksisterer, og blande alt dette sammen til en grøt som således vanærer det norske språket og dets grammatikk, samt bidrar derav til domenetap. Om du ikke forstår hva sistnevnte er, hvilket fint forklarer denne misforståelsen din, så er du velkommen til å spørre både meg og Wikipedia.

Lenke til kommentar
Alle svar som ikke omhandler trådens tema, er vel strengt talt usaklige her. Ikke at jeg ikke er opptatt av språk, men det finnes tross alt en mer passende arena for den slags diskusjoner her.

Nå er jeg interessert i nordmenns lyssettingsvaner under samleie, jeg. :fun:

Kult :D

Joda, vi har lys vi også xD haha. men av og til har vi ikke lyset på. Jeg og typen har lyset på og av, kommer ann på om vi slår det av elr på. Eks. hvis vi har nettopp våknet er ikke å sette lyse på det første vi gjør. Vi var en gang på besøk hos faren hans, og da vi hadde pakket ut la vi oss under dyna med klærne på og lyse på pga det var varmt. Det endte jo med sengekos da og da hadde vi lyset på (vanlig taklys). :)

Lenke til kommentar

Til generell info: Man må respektere trådstarters tema og ikke bedrive såkalt "trådkapring". Er det noe som plager en, eksempelvis språket som brukes, så anbefales det å starte en egen tråd i riktig del av forumet (i dette tilfellet vårt eget språkforum. Der eksisterer det til og med en egen klagemur som folk er hjertelig velkommen til å benytte.) Eventuelt kan man sende en vennlig pm til brukere man ønsker å hjelpe med språket.

Å ta slikt i en tråd med et helt annet tema anses her på forumet som uhøflig, selv om det sikkert ikke er intensjonen. Rotete blir det også. Derfor rydder vi vekk slik, som også er gjort i dette tilfellet. Jeg skulle ønske jeg kunne splittet det ut i egen tråd, men det lot seg dessverre ikke gjøre.

Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm eller i tilbakemeldingsforumet, for vi vil heller ikke at tråder skal kapres med diskusjon rundt moderering.

Og med det beklager jeg "avbrytelsen" og ønsker brukerne en god videre diskusjon om lysets tilstand på soverommet (eller hvor nå aktiviteten skal finne sted). :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...