Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Hvorfor lys under sex?

Sacho_chan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi man blir mere kåt av å se dama såklart. Hvis man digger puppene hennes eller å se ansiktet, eller vaginaen hennes når hun nyter sexen, har man lyset på. Ser ingen som helst grunn til å gjemme seg bort med mindre du hater kroppen din eller kroppen til partneren din.

Evt hvis du syns sex er noe syndig og tabubelagt og ekkelt og vil gjemme dere helt bort mens dere gjør det med hverandre. Noe som må være den sykeste dobbeltmoralen ever. Eller kanskje du liker å bare dyppe han inn i 2 minutter, komme og rulle over og sove med en gang?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Selv så foretrekker jeg lyset på fordi jeg nyter den visuelle delen av sexen også.

Men har man et bekmørkt rom så kan det også være gøy noen ganger. Som et alternativ til bind for øynene.

Stiller meg også bak denne. Kunne aldri tenkt meg å skru av lyset når jeg har en så nyyydelig kjæreste :love:

Tror også at man kan vende det inn i en negativ trend om man gjør det for vane å skru av lyset. Altså at det da blir vanskelig å føle seg komfortabel å ha sex med lyset på. Er man usikker og litt ukomfortabel med sin egen kropp, så tror jeg ikke det å skru av lyset vil være en god løsning. Man skyver på en måte bare problemet under teppe da og det blir bare et enda større problem.

Lenke til kommentar

Lys av/på er alt etter humøret. Men siden jeg primært kommuniserer på tegnspråk er det fordel å ha på lyset :p Men det å skru av kan være spennende det også. Å bare føle seg frem, fokusere mer på det fysiske enn det visuelle. Men ikke HVER gang. Er jo en nytelse i seg selv å bare se den andre personen man holder på med.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...