Player_1 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hei Jeg skal lakke kabinettet mitt svart og de dekslene som er under CD romen, powerknappen og andre små ting gult.. Skal også ha et plexi glass... Og et neon lys... Men hvilke farge??? Hvilke farger synes dere passer best til et svart og gult kabinett?? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 jeg ville valgt grønn tror jeg.. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 eller blå... eller UV seff, nice hvis du samtidig har UV reaktive kabler og slikt Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Ville valgt gult jeg. Er ikke noe fint når kassa ser ut som et h0rehus. Heia Start, gult og svart Lenke til kommentar
Player_1 Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg valgte gult jeg.. Siden jeg har et svart og gult kabinett, blir det sikkert fint med gult lys.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg valgte gult jeg.. Siden jeg har et svart og gult kabinett, blir det sikkert fint med gult lys.. Blir tøft det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå