Fjellkriger Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hey, oppgraderte akkurat til windows 7 fra windows vista, men får ikke til noe som har med lyd å gjøre. Har creative høytalere, men ikke noe lyd ut av dem. Så testa jeg å koble til et headset, men fikk ikke lyd der heller. Noen som har en anelse om hva problemet kan være? Hadde vært utrolig digg å fått hørt på musikk igjen Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 lastet ned driver til lydkortet? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Gå på Control Panel -> Sound og sjekk om du har valgt riktig lydkort som default. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 lastet ned driver til lydkortet? Søkte nye drivere i Windows, men fikk beskjed om at jeg hadde den nyeste versjonen installert. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 last ned originale drivere fra lydkort produsenten.. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Hadde realtek high definition audio. Høyreklikka på den og trykket "Update driver software". Den søkte litt, men stod at jeg hadde nyeste. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) gå til produsenten hjemmeside og hent derfra prøv også: 1. sjekk at kontakter sitter riktig eller ikke er løse 2. se at volumknapper ikke er skrudd i bånn 3. se at volumjustering i windows ikke er satt i bånn eller på mute veit det høres dumt og simpelt ut men det enkle er ofte det beste Endret 3. november 2009 av vesleengen Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 ok, da prøver jeg å laste ned fra siden til realtek. Tar 15 minutter eller noe. Har nok passet godt på volumknappene og kontaktene Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Sjekket du hva jeg foreslo tidligere i tråden? Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Sjekket du hva jeg foreslo tidligere i tråden? Beklager glemte å svare til deg. Er litt usikker på hva som var default, men jeg gikk inn der du sa. Var 2 mulige realtek ting der: Realtek digital output, som det stod var default, og Realtek digital output(RCA). Prøvde å bruke begge, men skjedde ikke noe stort mer. Edit: trykket test på begge to, en grønn strek gikk opp og ned littegrann, men ikke noe lyd. Testet å ta høytalerene litt svakt inn i pc'en mens de var på. Kom litt sånn typisk høytaler lyd, men er liksom pc'en som ikke klarer å gi lyden til høytalerne/headset virker det som. Endret 3. november 2009 av Norbit Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Veldig glad nå. Fikk endelig fiksa problemet. Etter å ha prøvd masse rart så kom jeg på at jeg hadde en lyd input bakpå PCen også, den jeg alltid hadde brukt var forran. Så heldigvis funka den bak! Merkelige greier. Takk for at dere prøvde å hjelpe folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå