spetwols Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hei. Skal på a-ha konsert til fredag. klokka 19.30. Men når bør jeg dra dit da ? Har aldri vert på konsert før. Noen som kan fortelle meg litt hvordan det fungerer ? Er det sånn att det kommer masse folk så tilig som mulig får og komme lengst mulig fram ? Endret 4. november 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Så lenge det er ståplasser er det først til mølla så snart dørene åpner, ja. Men tenk også på at det kan være veldig tungt å stå fremst pga ekstrem dytting bakfra og fra sidene. Jeg har opplevd å nærmest kjempe for livet for å holde meg på beina istedet for å få med meg noe som helst av konserten når jeg sto fremst. Du får også dårligere lyd fordi du hører mere lyden fra scenemonitorene (de små "kassene" som står foran artistene på scenen") og mister lydbildet fra høytalerne som peker utover fra taket. Kommer du et par timer før og stiller deg i kø kan du sikkert stille deg hvor du vil. Folk pakker seg ikke særlig tett før konserten snart begynner, kanskje bortsett fra et par hundre diehard-fans som har campet i telt i 2 dager utenfor bygget. Står det f.eks. "dørene åpner kl 18" på billetten din, gjør du ikke mye feil med å komme 16. Man står ofte og venter en times tid inne også, så det tar på for beina hvis du står 5 timer i kø FØR du kommer inn, og du risikerer og plages med vonde knær istedet for å nyte konserten. Ta disse rådene fra en som har vært på alt fra festivaler til stadion og arenakonserter med Iron maiden og Metallica. Endret 4. november 2009 av Bytex Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Tusen hjertelig takk for svar! men det står ikke på biletten når dørene opnes da ? Endret 4. november 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå