Lycantrophe Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hullo. Det har seg slik at jeg er i markedet for ny telefon, og jeg har et par enkle, men forholdvis strenge krav. #1 - Folddesign. Høres litt jentete ut, ja, men jeg synes de er mest behagelige i bruk da tastene gjerne er større og de er behageligere å snakke i. #2 - Hurtighet - At diverse store programlastinger tar tid er greit nok, men jeg har opplevd telefoner som har problemer med god fps/loading i menyer. Det er jeg overhodet ikke interessert i, så jeg ser etter en modell som er rask i navigering og primærbruk (ringe, tekstmelding og gjerne kalender (sync med pc er også finfint, men intet krav)). #3 - Dersom det er noen konfigureringsmuligheter når det kommer til menyutseende er det så absolutt et pluss. Noen forslag? Endret 3. november 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Toucan Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Sony Ericsson T707 kunne muligens være et alternativ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Så absolutt, og jeg vurderer den, men er ikke helt glad i tastaturet dens, dessverre. :< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå