Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg irriterer meg over dama

Gjest Irriterer_

Anbefalte innlegg

Har hatt samme problemet, det hjalp å ta det opp. Si du ikke orker være med henne 24/7 og at du trenger mer frihet og muligheten til å slappe av litt alene og med venner

Har selv mer frihet nå, og humøret er tilbake på topp og det samme er følelsen om forholdet :)

Hun er på forumet, så derfor gjestebruker.
Hvis du irriterer deg over dama fordi hun vil være sammen med deg hver dag er det mest sannsynlig like greit å bare slå opp.

Tenk hvor irriterende det hadde blitt å bo sammen med henne hvis du ikke tåler å se trynet hennes hver dag..

O'oh :evil:

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får følelsen av at det er sykt mange damer som disse - mad pes... I starten er det sånn "åja skal du ut å spille poker i kveld? så koslig da, vent litt jeg tror vi har noen øl i kjøleskapet du kan ta med deg" 3-4mnd senere. HÆH? skal du ut? nå hadde jeg sett for meg at vi skulle ha hele kvelden sammen, hva skal jeg gjøre nå da?!!? Er jeg ikke bra nok til å bli med ut? " det er ikke det! men ingen tar med dama si på pokerkveld for gutta!!!" "hvis jeg hadde hatt pokerkveld kunne du blitt med!" blablbalbalbalbal

been there done that

edit: men nå savner jeg hun :roll:

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Snakk med henne! Veldig viktig med god kommunikasjon. Om en går og irriterer seg over noe ved kjæresten konstant, er dette absolutt ikke bra for forholdet. Det er viktig (for begge parter) å ha tid for seg selv, hvis ikke er det lett å gå lei hverandre - begynnelsen på slutten.

Snakk med henne, hun forstår sikkert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...