Deathie Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Som emnetittel sier trenger jeg hjelp til å kjøle den bærbare PC'en ettersom den har lett for å gå varm hvis jeg spiller. Hvordan er enkleste og/eller beste måten å gjøre dette på? Jeg har sett på ulike typer matter å legge under laptopen, men vet ikke hvilken jeg skal velge, eller om dette i det hele tatt er noe som fungerer. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Min søster kjøpte følgende for å kjøle ned sin PackardBell bærbar: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107613 Denne kjøleren er også blitt testet på en Acer PC, og fungerer aldeles utmerket på begge masinene. Under Speedfan sank CPU tempraturen med 5-10 grader, dette gjaldt for begge maskinene. Så ja, etter egen erfaring fungerer slike kjølere. NB: Du bør kontrollere at din bærbar passer til kjøleplaten om du skal kjøpe en slik. Min søster sin ærbare, eller slepbare som er 17" var et hakk eller to for stor til Belkin kjøleplaten. Dette gjorde det en smule ubehagelig å bruke kjøleplaten. Den passet dog som hånd i hanske til min kammerat sin Acer Aspire 15,4" PC. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Wow, det var gode nyheter. Både at det fungerte og at jeg selv har en acer 15.4". Takk skal du ha for rask respons! Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 skal kjøpe en slik kjøler selv, har acer bærbar og den blir fort varm hvis en kjører tunge program. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Om jeg ikke er på bærtur nå, så er det Acer Aspire 5920 min kammerat har. Jeg nå dog opplyse at man får det man betaler for. for skarve 170 kroner er denne kjøleren en del plastic fantastic, og tåler ikke for mye. Jeg vil bare gjøre dere oppmerksom på dette. Vedlagt noen mobil bilder av kjøleren. Beklager kvalitet, min lillesøster har stukket av med Digital kamera mitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå