best90 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg prøver og oppdatere skjermkort drivern min. Jeg laster ned programvare fra Ati sin driver side, men når jeg prøver og oppdaterer så får jeg opp dette: ATI Mobile Catalyst Update Wizard Takk for din interesse for CATALYST. Uheldigvis, kan denne programoppdateringen ikke bli installert på din datamaskin. Vennligst kontakt produsenten av din bærbare datamaskin for driver oppdatering Skjermkortet er ATI mobility radeon x1800. Driveren som ligger på Fujitsu Siemens sin side er fra 2006. Noen som vet hvordan jeg får lagt inn den nyeste ATI driveren? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Hvis du har fått oppgradert nu til xp sp2 eller sp3, så skal det gå med Catalyst™ Mobility 9.3 driver Edit, var litt for snar der, ser ikke ut som skjermkort driver det der! Endret 3. november 2009 av ask99 Lenke til kommentar
best90 Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Har sp3. Ser da ut som om den støtter den nyeste 9.10 Noen som vet hvordan jeg kommer forbi den idiotiske feilmeldingen? Lenke til kommentar
best90 Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Har nå oppgradert til 9.1 ved hjelp av denne siden. Forskjellen ble helt enorm. Spill som før var fulle av artifact og som lagga som f, er nå helt fri for artifact med 70 fps. Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå