Csfrik Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hei, jeg fant noen script på internett som jeg hadde tenkt og legge inn på server min men siden det ikke følger med noen hjelp om hvordan du skal legge inn scriptene....... tenkte at jeg kunne spørre her på gamer.no :-? hvordan legger jeg inn et script ? Lenke til kommentar
Counter Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Kanskje laste ned en Admin mod f.eks? Prøv AMX-mod.com eller.no husker ikke addressen men i alle fall søk på AMX på www.google.com Du burde finne noe de. Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Unskjyld unskyld :oops: det jeg mente var sånne små plugins til adminmod og metamod.feks: headshot plugin det var noe sånt at admin kunne regulere slik at du bare kunne treffe i hue. Er liksom litt usikker på hvordan man legger inn sånne plugins til adminmod :-? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 legg headshot_mm.dll i f.eks. /cstrike/dlls åpne opp plugins.ini i /cstrike/addons/metamod/ der legger du til denne linjen om du bruker windows win32 dlls/headshot_mm.dll nå husker jeg ikke disse kommandoene til headshot-pluginen, men om du skriver "meta cmd" uten " i console så får du opp en liste over hva du kan skrive for å få info om hver plugin Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 TUUUUUSEN TAKK :smile: Er det liksom sånn du legger inn ALLE plugins ? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Les den hjelpe-boka som følger med admin-mod. Der står det hordan det gjøres... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå