mobile999 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg var så heldig å få låne en punktsandblåser (fra Biltema) av en kamerat for å teste fjerning av rust fra bilen min. Denne virket ikke i det hele tatt. Jeg snakket med naboen om dette. Han hadde faktisk også en slik punktsandblåser (også den fra Biltema). Den fungerte suverent, men etter 4-5 timers bruk så sluttet denne å virke (også). Så nå lurer jeg på hva jeg gjør feil. Noen forslag? Endret 3. november 2009 av mobile999 Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vha du mener Med att den slutter og virke? Vha som skjer når du trykker inn avtrekkeren? Ingen ting eller den bare blåser luft. Mulig at du tetter den. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) ah... den blåser bare luft/den blåser ikke sand. Når jeg tester uten posen med sand så kan jeg kjenne med fingeren at den faktisk suger fra det røret som stikker ned i posen, men jeg er usikker på om den suger "for fullt". Hva gjør jeg evt. for å rengjøre dersom det er delvis tett og sandkornene ikke kommer helt opp til munnstykket? Endret 3. november 2009 av mobile999 Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det har jeg ingen anelse om. Siden jeg ikke har samme typen hjemme (Har den andre typen fra biltema ) Men prøv og stikk noe oppi. I det røret som suger opp sand. Som en ledning eller noe. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Nå har jeg brukt ledning på den uten hell. Det kommer fremdeles ingen sand. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Nå har jeg fått igang sandblåsepistolen igjen. Trikset var å bruke luftpistol til å blåse godt inn i dysa og ut det røret som stikker ned i posen og deretter blåse andre veien igjen. Jeg gjentok dette et par ganger og da jeg testet med sand igjen så fungerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå